آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۱ - ساعت ۳:۱۰
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت:

۴۶۰ میلیارد اعتبار سفر رهبری برای ساخت و ساز مدارس خراسان شمالی جذب شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۴۶۰ میلیارد اعتبار سفر رهبری برای ساخت و ساز مدارس خراسان شمالی جذب شد.
۴۶۰ میلیارد اعتبار سفر رهبری برای ساخت و ساز مدارس خراسان شمالی جذب شد,خراسان شمالی+بجنورد+آموزش و پرورش+ابوالقاسم اکبری+مدرسه

به گزارش عصر اترک به نقل از تسنیم، ابوالقاسم اکبری امروز در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: از  49 معلم برگزیده کشوری و استانی تجلیل در این هفته تجلیل خواهد شد.

وی افزود: غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری همایش و تجلیل از معلمان برتر و پیشکسوت، دیدار با بیماران صعب العلاج، نشست صمیمی با مدیران سابق اداره کل آموزش و پرورش استان و... از برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم در استان خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی بجنورد نسبت به میانگین کشوری و استانی پایین است، گفت: 7 هزار و 744 داوطلب در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی، استثنائی و عشایری استان رقابت کردند که 716 نفر جذب جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

اکبری در ادامه با اشاره به آغاز فصل ثبت نام مدارس اظهار داشت: اخذ هر گونه شهریه در هنگام ثبت نام در مدارس دولتی استان غیر قانونی است.

وی تصریح کرد: از محل سفر سال 1391 رهبر معظم انقلاب بودجه های بسیار خوبی برای احداث و نوسازی مدارس خراسان شمالی تخصیص یافت. 460 میلیارد ریال نیز در سال 1401 از منابع سفر مقام معظم رهبری برای ساخت مدرسه جذب شد.

اکبری گفت: در سال تحصیلی جاری 509دانش آموز استان در المپیادهای علمی شرکت کردند که رشد 45 درصدی نسبت به سال گذشته داشت.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان