آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ - ساعت ۱۸:۲۰
نماینده بجنورد در مجلس:

بستر آموزش برای همه دانش‌آموزان یکسان نیست

نماینده بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی یکی از اهداف نظام اسلامی را عدالت دانست و گفت: بستر آموزش برای همه دانش‌آموزان به صورت یکسان فراهم نیست.
بستر آموزش برای همه دانش‌آموزان یکسان نیست,خراسان شمالی+بجنورد+محمد پاکمهر+آموزش و پرورش

به گزارش عصراترک، به نقل از مهر، سیدمحمد پاکمهر نماینده بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم، در آئین نواختن زنگ مهر که در مدرسه شهدای غزه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت آموزش و پرورش به شدت بالا است زیرا ۱۶ میلیون دانش‌آموز و معلم داریم و در واقع حدود ۷۰ درصد جمعیت کشور با این وزارت خانه در ارتباط هستند.

وی ادامه داد: باید بررسی کرد که آیا برنامه‌ریزی این وزارت خانه با جمعیت تحت پوشش خود هم خوانی داشته است؟

وی با تأکید بر اینکه دغدغه‌های حوزه آموزش و پرورش زیاد است، افزود: باید سه ضلع خانواده، دانش‌آموز و معلمان را با یکدیگر دید.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وقتی خانواده‌ها نمی‌دانند فرزند خود را در مدرسه دولتی یا خاص ثبت نام کنند، نشان می‌دهد عدالت آموزشی در این حوزه کمرنگ است.

نماینده بجنورد در مجلس یکی از اهداف نظام اسلامی را عدالت دانست و گفت: بستر آموزش برای همه دانش آموزان به صورت یکسان فراهم نیست.

وی بیان کرد: در نظام آموزش و پرورش برنامه جامع عدالت محور وجود ندارد تا دغدغه‌های مهم دانش آموزان، والدین و معلمان را رفع کند.

پاکمهر گفت: فضای مجازی برای دانش‌آموزان امن نیست و وزارت آموزش و پرورش برای این موضوع باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهد.

انتهای خبر/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان