آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ساعت ۲۰:۱
نماینده بجنورد در مجلس:

مردم برنده توافق پتروشیمی خراسان و وزارت نیرو هستند

نماینده بجنورد در مجلس با اشاره به نهایی شدن توافق انتقال پساب به پتروشیمی خراسان گفت: مردم برنده توافق پتروشیمی خراسان و وزارت نیرو هستند.
مردم برنده توافق پتروشیمی خراسان و وزارت نیرو هستند,خراسان شمالی+بجنورد+محمد پاکمهر+پساب پتروشیمی خراسان

به گزارش عصر اترک به نقل از مهر، سید محمد پاکمهر در نشست خبری با اصحاب رسانه که در هلال احمر خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: برای انتقال پساب بیش از ۵۰ جلسه با مسئولان ملی گذاشتیم اما برخی تنها در لحظه آخر تیتری برای بهره برداری شخصی می‌زنند تا کار را برای خودشان ثبت کنند.

نماینده بجنورد در مجلس گفت: در خراسان شمالی قیمت تمام شده هر متر مکعب پساب بیش از ۱۵ هزار تومان است و قانون اعلام کرده که پساب با این قیمت به صنایع منتقل شود.

وی افزود: پساب بجنورد اکنون در کشاورزی استفاده می‌شود که از این طریق تلاش کردیم مسئولان ملی را اقناع کنیم تا به پتروشیمی دهند.

پاکمهر تصریح کرد: مردم برنده اصلی معامله پتروشیمی و وزارت نیرو هستند زیرا هم آب شرب در مسیر خود استفاده می‌شود و هم پساب به کشاورزی منتقل نخواهد شد.

نماینده بجنورد خاطرنشان کرد: درست است که با قیمت پایین‌تر پساب را به پتروشیمی می‌دهیم اما در مقابل این صنعت سرمایه گذاری عظیمی و چند برابر ظرفیت فعلی برای خط انتقال انجام می‌دهد که نیاز ۲۰ سال آتی استان را تأمین می‌کند.

وی از کلنگ زنی ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در جاجرم خبر داد و افزود: تلاش می‌شود تا گمرک مرزی پرسه سو امسال مصوب و فعال شود.

 انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان