آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۲ - ساعت ۳:۱
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

حدود چهار هزار داوطلب خراسان‌ شمالی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کردند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: سه هزار و ۹۶۶ نفر خانم و آقا در سطح استان امروز(پنجشنبه) همزمان با سراسر کشور در آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی شرکت کردند.
حدود چهار هزار داوطلب خراسان‌ شمالی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کردند,خراسان شمالی+بجنورد+آزمون استخدامی+آموزش و پرورش+ابوالقاسم اکبری

به گزارش عصر اترک به نقل از ایرنا، ابوالقاسم اکبری در حاشیه این آزمون اظهار کرد: از مجموع این تعداد داوطلب ۲ هزار و ۶۴۵ نفر خانم و مابقی آقا مشارکت دارند.

وی افزود: این آزمون در شهرستان بجنورد با ۲ هزار و ۱۳۵ داوطلب خانم و آقا، شهرستان شیروان با ۹۲۰ داوطلب و در حوزه امتحانی شهرستان اسفراین هم با ۹۱۱ داوطلب برگزار شد.

وی عنوان کرد: در سطح کشور هم ۳۲۵ هزار و ۶۹۸ نفر در آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز شرکت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با اعلام نتایج مرحله آزمون کتبی و مشخص شدن اسامی چند برابر ظرفیت، مرحله ارزیابی تکمیلی به منظور اعلام نتایج نهایی در شهریور ماه صورت خواهد گرفت که فرآیند آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

۱۸۹ هزار و ۸۳۶ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می‌کنند که از این تعداد ۱۰۸ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

در مجموع ۴۸ درصد دانش آموزان استان را دختران تشکیل می‌دهند و ۳۶ درصد دانش آموزان در مناطق روستایی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان