آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۳ - ساعت ۱:۴۴
استاندار خراسان شمالی:

دستاوردهای دولت سیزدهم نویدبخش پیشرفت و شکوفایی است

استاندار خراسان شمالی گفت: پرداخت بدهی‌های سنگین بانکی، افزایش صادرات به کشورهای همسایه و رصد و تنظیم بازار، عادلانه سازی یارانه‌ها و سایر دستاوردهای دولت سیزدهم نویدبخش پیشرفت و شکوفایی برای مردم است.
دستاوردهای دولت سیزدهم نویدبخش پیشرفت و شکوفایی است ,خراسان شمالی+بجنورد+دولت سیزدهم+محمدرضا حسین نژاد+هفته دولت

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی، ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بجنورد، اظهار کرد: پرداخت بدهی‌های سنگین بانکی، افزایش صادرات به کشورهای همسایه و رصد و تنظیم بازار، عادلانه سازی یارانه‌ها و سایر دستاوردهای دولت سیزدهم نویدبخش پیشرفت و شکوفایی برای مردم است.

وی افزود: انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی، احداث پروژه‌های راه‌سازی و انتقال آب سرانی از مهم‌ترین مصوبات سفر رئیس‌جمهور است که توسعه و تحول استان را رقم می‌زند.

وی به حضور مسئولان ارشد کشوری در خراسان شمالی اشاره کرد و اظهار داشت: مشکلات استان به سران اصلی کشور منتقل شده که این امر روند پیشرفت استان را تسریع می‌بخشد.

حسین‌نژاد به شیوع بیماری کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی با هدف ریشه‌کنی این بیماری و حل آسیب‌های اقتصادی ناشی از آن به طور جدی پای کار آمد.

وی با اشاره به اینکه تمام منابع دولت صرف ارز ترجیحی می‌شد، بیان کرد: عادلانه سازی ارز ترجیحی در دولت سیزدهم آرامش مردم را به ارمغان آورد.

انتهای خبر/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان