آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ - ساعت ۵:۱۹
مدیر عامل شرکت برق خراسان شمالی:

هزار و ۱۵۸ میلیارد ریال برای طرح‌های برق‌رسانی خراسان‌ شمالی هزینه شد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: هزار و ۱۵۸ میلیارد ریال اعتبار برای ۴۶ طرح‌ برق‌رسانی این استان هزینه شد که در هفته دولت امسال بهره‌برداری شد.
هزار و ۱۵۸ میلیارد ریال برای طرح‌های برق‌رسانی خراسان‌ شمالی هزینه شد,خراسان شمالی+بجنورد+برق رسانی+حسن چاهی+هفته دولت

به گزارش عصر اترک به نقل از ایرنا، حسن چاهی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، در تشریح جزئیات طرح‌های هفته دولت اظهار کرد: هشت طرح با اعتبار ۵۴۸ میلیارد ریال در شهرستان بجنورد، سه طرح با اعتبار ۱۳۷ میلیارد ریال در شهرستان شیروان، ۶ طرح با اعتبار ۲۰۳ میلیارد ریال در شهرستان اسفراین به بهره برداری رسید.

وی افزود: هفت طرح با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در شهرستان مانه و سملقان، هشت طرح با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در شهرستان جاجرم، تعداد پنج طرح با صرف اعتبار بیش از ۲۷ میلیارد ریال در شهرستان گرمه، سه طرح با اعتبار ۸۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در شهرستان فاروج، ۶ طرح با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان راز و جرگلان از دیگر پروژه‌ها می‌باشد.

چاهی خاطرنشان کرد: همچنین نصب، تعویض و جایگزینی یک هزار و ۸۵۰ دستگاه چراغ معمولی با چراغ LED، ساخت ۱۶ هزار و ۹۲۳ متر شبکه روشنایی، ساخت ۶ هزار و ۳۵۷ متر شبکه فشار متوسط، ۱۰ هزار و ۸۵۰ متر شبکه فشار ضعیف، نصب هفت دستگاه ترانس هوایی، نصب سه دستگاه پست زمینی، ساخت و جمع آوری ۶۰ متر شبکه فشار متوسط، ساخت هشت هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و جابجایی و تقویت ۲ دستگاه ترانس از جمله اقدامات این شرکت است.

وی در ادامه افزود: اصلاح و ترمیم شبکه فرسوده با هزار و ۹۶۰ متر شبکه فشار متوسط و ۲ هزار و ۴۸۰ متر شبکه فشار ضعیف، نصب چندین دستگاه ترانس در نقاط مختلف استان از دیگر طرح‌ها است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی تصریح کرد: برق‌رسانی به روستاهای کلاته شهید بهشتی، سراچمن و ساقرچیان شهرستان گرمه و کلاته رحیم آباد، شاآباد و یوسف‌آباد شهرستان جاجرم و روستای بی‌برق کلاته مصرخان در گریوان شهرستان بجنورد از جمله طرح‌ها است که در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

تعداد روستاهای برخوردار از برق استان بیش از ۹۴۰ پارچه است که از این تعداد ۷۲۱ روستای خراسان شمالی جمعیتی بالای ۲۰ خانوار و مابقی کمتر از این تعداد دارند.

انتهای خبر/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان