آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ساعت ۱۷:۴۵
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

لباس فرم مدارس خراسان شمالی با تاکید بر زیست عفیفانه طراحی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به طراحی لباس های فرم مدارس در سال تحصیلی آتی گفت: طراحی لباس فرم بر مبنای زیست عفیفانه مورد تاکید است.
لباس فرم مدارس خراسان شمالی با تاکید بر زیست عفیفانه طراحی می‌شود,خراسان شمالی+بجنورد+ابوالقاسم اکبری+آموزش و پرورش+لباس فرم مدارس

به گزارش عصراترک به نقل از مهر، ابوالقاسم اکبری با اشاره به پیگیری شرایط تأمین و تدارک البسه فرم دانش آموزان در مدارس خراسان شمالی اظهار کرد: طی سال تحصیلی فعلی و در مهر سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۰ هزار دست لباس فرم مدارس تولید و عرضه شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی تولید البسه فرم دانش آموزان در مدارس را از سوی مجموعه‌های تولیدکننده داخل استان بیان کرد و ادامه داد: صد در صد تولید البسه فرم با مشارکت ۳۵ واحد تولیدی لباس استان انجام شد.

وی همچنین از همکاری مجموعه‌های هنرستان‌های خراسان شمالی در تأمین و تهیه این لباس‌های فرم نیز تقدیر کرد و گفت: در این مدت حدود ۲۰ درصد از البسه تولیدی، از سوی هنرستان‌ها آماده و تدارک دیده شد.

اکبری همچنین با تاکید بر لزوم طراحی متناسب با شرایط سنی و همچنین زیست عفیفانه برای دانش آموزان به خصوص دختران، تصریح کرد: فریضه عفاف و حجاب و فرهنگ ایرانی و اسلامی در طراحی لباس فرم باید مدنظر باشد.

وی همچنین با اشاره به استفاده از نظرات و ایده‌های طراحان مد و لباس استان برای استفاده در لباس فرم مدارس افزود: امسال هم با اتکا به توان، تجربه و دانش تولیدکنندگان استانی، باکیفیت‌ترین، زیباترین، عفیف‌ترین و مناسب‌ترین لباس فرم برای دانش آموزان استان تولید می‌شود.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان