آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ - ساعت ۱۶:۴۶
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی:

خدمات شایسته بیمه سلامت در مناطق کم‌برخوردار

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی گفت: بیمه سلامت برای مناطق کم‌برخوردار، خدمات شایسته‌ای ارائه کرده است.
خدمات شایسته بیمه سلامت در مناطق کم‌برخوردار,خراسان شمالی+بجنورد+بیمه سلامت+حمیدرضا خاکشور+محمد امیری+حسن خاکسار

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، حمیدرضا خاکشور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی، در مراسم گرامیداشت هفته بیمه سلامت اظهارداشت: ارئه خدمات رایگان بیمه‌ای در ۲۰۲۰ منطقه کم‌برخوردار از خدمات شایسته دولت سیزدهم است. 

وی افزود: بیمه سلامت برای مناطق کم‌برخوردار، خدمات شایسته‌ای ارائه کرده است. 

خاکشور بیان داشت: این اداره کل با همکاری سازمان بسیج ادارات و بسیج محلات توانسته است کلیه ساکنین مناطق کم‌برخوردار را به صورت رایگان بیمه نماید که این خدمت از توفیقات ارزشمند بیمه سلامت محسوب می‌شود. 

وی ادامه داد: یکی از اهداف دولت سیزدهم کاهش هزینه‌های درمانی درخصوص اقشار کم‌درآمد است که در این حوزه، پوشش رایگان  پنج دهک اول جامعه و تخفیف دهک‌های ۶ تا ۹ بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی، با اشاره به اینکه ارائه بیمه رایگان به خانواده‌های کم‌درآمد و کم برخوردار آرزوی دولت‌ها بوده است گفت: دولت سیزدهم در این حوزه انقلابی ایجاد نموده که در مسبر عدالت اجتماعی پیش رفته است. 


خدمت در راه سلامت عبادتی ارزشمند

حجت‌الاسلام محمد امیری، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان شمالی نیز افزود: بیمه سلامت مصداق روایت امام صادق(ع) درخصوص اجابت خواسته مومن بوده و خواسته مومنین را به خوبی عملیاتی کرده است. 

وی گفت: خدمت‌رسانی به خلق عبادت بوده و خدمت در راه سلامت عبادتی ارزشمند است. 


سازمان بسیج ادارات در کنار بیمه سلامت برای افزایش شاخص‌های سلامت

حسن خاکسار مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) نیز گفت: در حوزه خدمات درمانی بیمه سلامت گام‌های مهمی برداشته و دراین مسیر سازمان بسیج ادارات نیز هم‌گام با بیمه سلامت در تلاش است به شاخص‌های سلامت جامعه بیافزاید. 

در پایان این مراسم نیز به مناسبت هفته بیمه سلامت از مسن‌ترین بیمه شده این اداره کل استان با ۱۰۴ سال سن، کم‌هزینه‌ترین بیمه شده صندوق کارمندی، فرزند متولد شده حاصل از دریافت خدمات ناباروری بیمه سلامت و برندگان جشنواره ملی حریم زندگی با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/ی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان