آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ - ساعت ۷:۳
سرپرست بیمه سلامت خراسان شمالی:

خدمات درمانی برای ۵ دهک اول خراسان شمالی رایگان شد

سرپرست بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: خدمات درمانی برای ۵ دهک اول در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر خراسان شمالی "رایگان" شد.
خدمات درمانی برای ۵ دهک اول خراسان شمالی رایگان شد,خراسان شمالی+بجنورد+بیمه سلامت+مهرداد سفیدگران

به گزارش عصر اترک به نقل از تسنیم، مهرداد سفیدگران سرپرست بیمه سلامت خراسان شمالی، اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی سازمان بیمه سلامت ایجاد و گسترش پوشش بیمه‌ای مناسب برای آحاد مردم جامعه است.

وی افزود: توسعه و گسترش بیمه سلامت در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر در دستور کار است و در استان خراسان شمالی شهرهای بجنورد شیروان اسفراین و آشخانه از این طرح برخوردار هستند.

سرپرست بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: از ابتدای تیرماه پوشش بیمه‌ای رایگان برای ۵ دهک نخست استان خراسان شمالی در دستور کار بیمه سلامت قرار دارد و بیمه شدگان می‌توانند به صورت رایگان از ارائه خدمات بیمه‌ای برخوردار شوند.

سفیدگران تصریح کرد: دهک‌های ششم تا نهم هم مشمول تخفیفات پرداخت حق بیمه‌ای هستند به طوریکه دهک ششم تنها ۲۰ درصد و دهم نهم ۱۰ تا ۳۰ درصد حق بیمه‌ای را می‌بایست پرداخت کنند.

وی افزود: مرجع دهک بندی وزارت کار است و بیمه سلامت تنها آمار و اطلاعات دهک بندی جامعه را از وزارت کار دریافت می‌کند و پیامک‌های بیمه‌ای را برای سرپرست خانوار ارسال می‌کند.

سرپرست بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: اینک ۷۳۱ هزار و ۵۶۲نفر از جمعیت یک میلیونی استان زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند که از مجموع این تعداد ۴۵۱ هزار و ۴۹۰ نفر در صندوق روستایی، ۵۶ هزار و ۳۶ نفر در صندوق کارکنان دولت، ۴۰ هزار و ۷۳۲ نفر درصندوق سایر اقشار و مابقی نیز جزو مشمولان بیمه ایرانیان هستند.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان