آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۱ - ساعت ۳:۵۹
فرمانده سپاه بجنورد:

سپاه پاسداران زمینه‌ساز امنیت‌ پایدار مردمی و محرومیت‌زدایی در کشور است

فرمانده سپاه بجنورد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مردمی و انقلابی است که با اتکاء به خداوند متعال، زمینه ساز امنیت‌ پایدار مردمی و محرومیت‌زدایی در کشور است.
سپاه پاسداران زمینه‌ساز امنیت‌ پایدار مردمی و محرومیت‌زدایی در کشور است,خراسان شمالی+بجنورد+سپاه پاسداران+بیانیه+عباسعلی ریحانی

به گزارش عصراترک،  عباسعلی ریحانی فرمانده سپاه شهرستان بجنورد با صدور بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت دوم اردیبهشت‌ماه " سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مردمی و انقلابی است که با اتکاء به خداوند متعال، زمینه ساز امنیت‌ پایدار مردمی و محرومیت‌زدایی در کشور است.

 متن کامل بیانیه به شرح زیر می باشد؛

                        بسم الله الرحمن الرحیم

《وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ ...》

《هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با دشمنان‌ ، آماده سازید! و اسبهای ورزیده برای میدان نبرد مهیا کنید، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید... 》
                                                  (سوره انفال آیه ۶۰)

دوم اردیبهشت ماه ، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به دستور تاریخی، بزرگ مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) بنا شده است.

در حقیقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق‌طلبانه و آزادی‌خواهانه ملت رشید و مسلمان ایران و مولود انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) برپاشده است و امروز پس از گذشت بیش از ۴۴ سال از تأسیس این نیروی ارزشی و پرافتخار که دفتر سوابقش از برگ‌های زرین حماسه، ایثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به‌ویژه در دوران دفاع مقدس شکل‌گرفته، بالنده‌تر، بانشاط تر و مقتدرتر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و کیان نظام اسلامی، پشتوانه‌ای محکم برای مردم و نظام مقدس اسلامی ایران است.

موفقیت انکارناپذیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام ماموریت‌های خطیر بویژه کمک در تقویت و پیروزی جبهه مقاومت و همچنین رویارویی با ترفندها و فتنه‌های بی شمار علیه انقلاب اسلامی، موجب استیصال دشمنان و انجام توطئه‌های بی‌شمار ضد این نهاد مقدس شده است. این دشمنی‌ها تاکنون خللی در انجام وظایف و ماموریت‌های سپاه نداشته و نخواهد داشت و بلکه ایستادگی و مقاومت این نهاد مقدس را پیش از پیش بیشتر و مستحکم خواهد نمود.

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این روز تاریخی و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض نموده و با تمسک بر راه و سیره شهدا بویژه مکتب جاودان شهید حاج قاسم سلیمانی ، اعلام می‌دارد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با وحدت رویه، همدلی و اتحاد بی نظیر خود تحت فرماندهی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) ضمن درج روزشمار نابودی رژیم منحوس صهیونیستی در تقویم‌های خود، دست هر متجاوز و توطئه‌گر علیه نظام مقدس ایران اسلامی را قطع خواهد کرد و تا پای جان در راه رسیدن به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایستادگی می کند.

انتهای پیام/یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان