آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ - ساعت ۲۲:۵۶
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

دشمنان نظام از طریق جنگ ترکیبی به مقابله با ما آمدند

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: دشمن با ترکیبی از حملات و توطئه‌های فرهنگی، اجتماعی، معیشتی، سیاسی و اعتقادی به جنگ ما آمده است.
دشمنان نظام از طریق جنگ ترکیبی به مقابله با ما آمدند,خراسان شمالی+بجنورد+اسماعیل فرجی+عباسعلی ریحانی+رزمایش مواسات+بسته معیشتی

به گزارش بجنا، سردار اسماعیل فرجی در آئین رزمایش مواسات و همدلی که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار کرد: اگر زمانی دشمنان نظام با جنگ رودررو و سخت با ما مقابله می‌کردند،  امروز از طریق فشار اقتصادی و تحریم این هدف را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین و جنگ ترکیبی، افزود: دشمن با ترکیبی از حملات و توطئه‌های فرهنگی، اجتماعی، معیشتی، سیاسی، اعتقادی و... به جنگ ما آمده است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بیان داشت: دشمنان نظام بارها در عرصه نظامی از کشور ما شکست خوردند و به همین علت به جنگ ترکیبی رو آوردند.

سردار فرجی گفت: گروه‌های جهادی در چندین مرحله در جغرافیای مختلف این استان برای رفع محرومیت مردم خدمت‌رسانی کردند.

فعالیت هزار گروه جهادی طی یک سال گذشته در مناطق محروم شهرستان بجنورد 

عباسعلی ریحانی، فرمانده سپاه بجنورد نیز در آئین اظهار کرد: مواسات رکن مهم جامعه‌پردازی اسلامی است و بایستی صحنه‌ها و جلوه‌های جامعه مهدوی به دست خود ما شکل بگیرد.

وی افزود: تحقق مواسات به‌مثابه نظام‌سازی، امر اخلاقی و هویتی و ناظر بر سبک زندگی اسلامی است.

فرمانده سپاه بجنورد با اشاره به رسالت بسیج سازندگی ذیل ۲ قرارگاه "سازندگی و محرومیت‌زدایی" و "اقتصاد مقاومتی" بیان داشت: از هفته بسیج سازندگی سال گذشته تاکنون ۴۳۷، ۳۹۷ و ۱۶۶ گروه جهادی به ترتیب در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی فعالیت داشتند

وی افزود: در حوزه عمرانی ۱۰، فرهنگی ۳۵ و اجتماعی ۱۵ مرحله کار اجرا شده است.

ریحانی با اشاره به اتمام ۱۶۵ پروژه عمرانی در یک سال گذشته، عنوان کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های کشاورزی، عمرانی و کمک به ساخت خانه‌های نیازمندان به ارزش ۱۵ میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی شهرستان بجنورد انجام شد.

این مقام مسئول بیان داشت: ۲۰۰ اقدام فرهنگی طی سال گذشته با هزینه ۸۶۰ میلیون تومان توسط سپاه بجنورد انجام شد.

فرمانده سپاه بجنورد تصریح کرد: همچنین ۴۰۰ خدمت اجتماعی در حوزه‌های پزشکی، مشاوره، آموزش و... با هزینه ۸ میلیارد تومان در یک سال گذشته انجام شد.

وی گفت: در یک سال گذشته ۷۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۸ میلیارد تومان تهیه و در ۱۲ مرحله بین مناطق کم‌برخوردار بجنورد توزیع شد.

ریحانی گفت: ۱۳۰ هزار قرص نان به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان در قالب طرح "نان مهربانی" تهیه و در ۳۵ مرحله بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم طی سال گذشته، افزود: این تعداد غذای گرم باارزش ۱۲ میلیارد تومان طبخ و در ۸۰ مرحله طی ایام مشخصی در شهرستان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد اظهار کرد: همچنین ۸ هزار بسته لوازم‌تحریر به ارزش ۷ میلیارد تومان تهیه و در طی سال گذشته در ۱۰ مرحله به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

وی افزود: ۶۳۰ سری جهیزیه نیز به ارزش ۱۶ میلیارد تهیه و در ۱۷ مرحله به نوعروسان اهدا شد.

ریحانی گفت: در رزمایش امروز که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد، تعداد ۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و ۳۰ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تهیه و به خانواده‌های کم‌برخوردار شهرستان اهدا می‌شوند.

فرمانده سپاه بجنورد پس از اشاره به قرارگاه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: یکی از اهداف این قرارگاه ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه مردم یارمی باشد که تاکنون ۱۱۸ پایگاه بسیج در بحث صندوق‌های قرض‌الحسنه باهدف ایجاد اشتغال مشاغل خرد و خانگی، فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در یک سال گذشته ۵۰ مورد تسهیلات که در مجموع ۶ میلیارد تومان است، از طریق این صندوق‌ها به متقاضیان پرداخت شده است.

ریحانی در پایان گفت: همچنین به ۱۵۰ کارگاه جهت کمک به اشتغال باارزش ۱۰ میلیارد تومان توسط سپاه شهرستان بجنورد کمک شد.

انتهای پیام/ یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان