آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ساعت ۲۳:۱۹
بیانیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد به مناسبت روز قدس؛

ملت فلسطین ، مردمانی مظلوم و مقتدر بوده و پیروز نهایی در مبارزه با صهیونیسم هستند

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد با صدور بیانیه به مناسبت روز جهانی قدس، بر همراهی و حمایت ملت مظلوم فلسطین تا پیروزی نهایی تاکید کرد.
ملت فلسطین ، مردمانی مظلوم و مقتدر بوده و پیروز نهایی در مبارزه با صهیونیسم هستند,خراسان شمالی+بجنورد+سپاه+روز قدس+فلسطین+بیانیه

به گزارش عصراترک، امام راحل، نور امید به دل مظلومان فلسطینی تاباند و میلیون ها انسان آواره و مبارز را برای مقابله عملی با توطئه های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهانخوار مصمم تر و استوارتر کرد.

روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است، روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود، روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.

این روز یادگار پیرفرزانه انقلاب و رهبر بی نظیر قرون اخیر حضرت امام خمینی (ره) است و ایران اسلامی براساس راهبرد همیشگی اش بر حمایت از مظلومان جهان به ویژه پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین تاکید داشته و براساس فرمایش مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) اشغال سرزمین اسلامی توسط رژیم غاصب صهیونیستی جسارت بزرگی را برجهان اسلام تحمیل کرده و زخم مهلکی برپیکر مسلمانان وارد آورده است و ما برای درمان آن تلاش می کنیم.

صهیونیست غاصب و هم پیمانانش باید بدانند ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می کند.

بسیجیان و پاسداران سپاه شهرستان بجنورد، بار دیگر حمایت از کشور فلسطین، مردم فلسطین، آزادی فلسطین و همراهی با جبهه مقاومت در روز قدس را تاکید نموده و با وحدت جهان اسلام وگسترش تفکر مقاومت، قدس شریف آزاد وبه صاحبان اصلی آن یعنی مردم مسلمان فلسطین برگردانده خواهد شد.

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته‌

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان