آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ساعت ۲۱:۳۷

علمای اهل سنت خراسان شمالی: قدس عزیز برای همیشه از آن مسلمانان است

علما و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی در بیانیه‌ای با تاکید بر اهمیت آزادسازی قدس به‌عنوان قبله اول مسلمین جهان تاکید کردند: بی شک جهان اسلام قدس را از آن خود می‌دانند.
علمای اهل سنت خراسان شمالی: قدس عزیز برای همیشه از آن مسلمانان است,خراسان شمالی+بجنورد+قدس+ماه رمضان+روحانیون+اهل تسنن+بیانیه

به گزارش پایگاه خبری بجنا، به نقل از تسنیم، در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، علما و روحانیون اهل تسنن استان ضمن انتشار بیانیه ای اظهار داشتند: شیوع بیماری منحوس کرونا و احتمال نبود امکان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، مانع از ابراز علاقه و ارادت امت‌های اسلامی به قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین نخواهد شد و در ‌آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم ایران اسلامی یک بار دیگر فریاد عدالت خواهی خود را برای احقاق حقوق مظلومان فلسطین و دیگر مردم تحت ستم استکبار جهانی و اسرائیل تروریست پرور با استفاده از فضای مجازی و دعا کردن علیه کافران سر خواهند داد و اثبات خواهند کرد همچنان پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی خود و یار و یاور مظلومینی هستند که راه قیام را برگزیده و بر ستمگران می‌شوند.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 اعلام روز جهانی قدس در مرداد سال 1358 توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با هدف یادآوری ظلم و ستم علیه مردم در محاصره و آواره فلسطین و طنین صدای آن‌ها در جهان برای رهایی از بیش از 70 سال ظلم و تجاوز و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی انجام شده است. امام خمینی (ره) با اعلام این روز به عنوان روز جهانی قدس آرزوی صهیونیست و حامیان آن برای تشکیل خاورمیانه بزرگ و اسرائیل از نیل تا فرات را تبدیل به یاس و نا امیدی کرد.

ناگفته نماند که حملات و جنایات وحشیانه و ضد بشری رژیم سفاک و کودک کش و غاصب اسرائیل علیه مردم مظلوم و ستم دیده و بی پناه فلسطین و غزه و کشتار بسیاری از غیرنظامیان، ویران کردن خانه‌های مردم، سوراخ کردن سینه‌های کودکان شیرخوار، بمباران مدارس و مساجد و بیمارستان‌ها، ممانعت از ورود غذا و دارو و دیگر نیازهای اولیه مردم، جهان اسلام را به خشم و اندوه فرو برده و قلب هر انسان مسلمان و آزاده‌ای را جریحه دار کرده است.

بی شک با توجه به اینکه جهان اسلام، قدس را از آن خود می‌دانند که توسط صهیونیست‌ها غصب شده، بر مسلمانان جهان تکلیف الهی و واجب شرعی و دینی است که از بیت المقدس با جان و دل دفاع کرده و قدس شریف را با عملی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری و گسترش اخوت و برادری از چنگال این رژیم غاصب و منحوس خارج کنند.

ما ائمه جمعه، جماعت مساجد، مدیران و مدرسین اهل سنت خراسان شمالی ضمن محکوم کردن جنایات بی رحمانه صهیونیست‌های اشغالگر و سفاک و حامیان روسیاه آن‌ها و ضمن تقدیر و تشکر از حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله تعالی ) رهبر فرزانه انقلاب در حمایت از ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین٬ از تمام کشورهای اسلامی و مجامع سازمان های بین المللی و به اصطلاح حقوق بشری  می خواهیم تا مردم فلسطین را حمایت و دست غاصبان و جنایتکاران را کوتاه کنند.

شورای تقریبی اهل سنت خراسان شمالی

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


سایر اخبار

حضور ۲۰۰۰ پرنده مهاجر در آبگیرهای میاندشت جاجرم

مقاوم‌سازی ۷۴ درصدی مسکن روستایی در شهرستان

دومین جشنواره علمی شهید چمران

شروع عملیات اجرایی تولید همزمان برق و بخار اختصاصی شرکت آلومینا

«از رنجی که می بردند» درجاجرم به چاپ رسید

مسیردولت سیزدهم در امتداد اهداف انقلاب اسلامی است

رنگ بندی جدید شهرهای کرونایی در خراسان شمالی/ جاجرم همچنان قرمز

🔴 فراخوان پویش روایت نور و جهاد...

آلومینای ایران خواستار مجوز برای ذخیره سازی ۴۰ روزه سوخت دوم شد

مسابقات فرهنگی و هنری در جاجرم برگزار می شود

کشف چهار دستگاه ماینر در جاجرم

تولید ۱۰ تن پیله کرم ابریشم در جاجرم تولید

دستگیری مالخر و کشف 6 فقره سرقت در جاجرم

برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع طبیعت شهرستان جاجرم

افزایش ضریب خسارت بیمه در استان به علت تصادفات و بلایای طبیعی/بی اعتنایی مسئولان و صنایع به صنعت بیمه استان

بسته های همدلی در کوله پشتی دانش آموزان شوقانی قرار گرفت

احراز هویت کالاهای ارائه شده در بستر پلتفرم‌های آگهی آنلاین

آمریکا تلاش می‌کند شکست هایش را در عرصه رسانه جبران کند/ چرا مسئولان اجرایی مدیریت فضای مجازی را به دست دشمن داده اند؟

شناسايي استعدادها و اشتغالزايي از اهداف رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج است

فرمان آغاز مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از سوی سردار نقدی/ نجات "جورج فلوید"سوژه بازی سازان بسیجی شد

پایگاه خبری تحلیلی اخبارجاجرم