آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ساعت ۱۷:۵۷
استاندار خراسان شمالی در دیدار با رئیس پلیس راه کشور:

اتمام پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان، در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد

صبح امروز در دیدار سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه کشور با استاندار خراسان شمالی ، حسین نژاد بر اتمام سریع تر پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان تاکید کرد.
اتمام پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان، در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد,خراسان شمالی+بجنورد+رویس پلیس راه کشور+محمدرضا حسین نژاد+حسن مومنی

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی، اظهار داشت: در سفر رئیس‌جمهور به استان پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان مورد توجه ویژه قرار گرفت حتی در نشست اخیر با وزیر کشور باز هم این موضوع مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: ایجاد همسویی و همفکری در میان مسئولان مربوطه امری ضروری است تا این پروژه سریعتر به پایان برسد.

حسین‌نژاد ایجاد مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی را یک عامل مهم در کاهش تصادفات عنوان کرد و گفت: در اهدای زمین و اخذ مجوز برای ایجاد این مجتمع‌ها کمک خواهیم کرد.

در ادامه نیز سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه کشور، با اشاره به رصد آمار پنج‌ماهه تصادفات خراسان شمالی گفت: افزایش ۲۲ درصدی تصادفات را در این پنج ماهه شاهد هستیم، به طوری که استان خراسان شمالی از استان‌های با درصد افزایش بالای تصادفات قلمداد می‌شود و شرایط خوبی ندارد.

وی اظهار داشت: استان خراسان شمالی به نسبت سایر استانها ظرفیت‌های مغفول دارد اما تمام دستگاه‌های اجرایی باید پای کار باشند و هدف از این سفر رصد این موضوع است.

سردار مومنی عنوان کرد: زیرساخت‌های راه در این استان شرایط مطلوبی ندارد و باید از ظرفیت‌های کشوری استفاده شود.

وی ایجاد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی در استان را مورد توجه قرار داد و گفت: برای راه‌اندازی این مجتمع‌ها نیاز به استانداردهای لازم نیست چون هدف ما استراحت مسافران بین راه است به طوری که با راه‌اندازی بازارچه‌های محلی هم می‌توان با توقف اندک مسافران این حجم از تصادفات را کاهش داد.

رئیس پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: ۲۵ درصد تصادفات در جاده‌ها و ۷۵ درصد فوتی‌ها هم در جاده‌ها رخ می‌دهد که علاوه بر تقویت زیرساخت‌ها باید فرهنگ‌سازی لازم هم انجام شود.

انتهای خبر/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان