آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ - ساعت ۱:۱۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خبر داد:

میزبانی خراسان شمالی از هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از میزبانی برگزاری هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران با بیش از ۱۸ بازی موبایلی ایرانی و بیش از یک میلیون شرکت‌کننده به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همزمان با سراسر کشور خبر داد.
میزبانی خراسان شمالی از هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران ,خراسان شمالی+بجنورد+تقی صادقی+فرهنگ و ارشاد+بازی‌های ویدیویی

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، تقی صادقی با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان، گفت: هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران با رویکرد جذب حداکثری نوجوانان و جوانان در سراسر استان و در دو بخش حضوری و موبایلی (ویژه بازی‌های ایرانی) برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در بخش مسابقات حضوری، رشته فیفا ۲۳ و در بخش بازی‌های موبایلی ایرانی که با حضور بیش از ۱۸ بازی پرطرفدار ایرانی که در مجموع بیش از یک میلیون کاربر فعال روزانه دارند، شرکت‌کنندگان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

صادقی، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت بازیکو به آدرس baazico.ir وircg.ir یا تماس با شماره ۰۵۸۳۲۲۲۷۷۸۶ و ۰۵۸۳۲۲۳۹۵۱۹ داخلی ۱۱۴ برای ثبت‌نام و شرکت در مسابقات رشته فیفا ۲۳ و لیگ موبایلی بازی‌های ایرانی اقدام کنند.

گفتنی است هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران نیمه دوم شهریور ماه به میزبانی خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان