آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ - ساعت ۲۱:۱۱

خراسان‌شمالی با ۶۲۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران حضور یافت

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۶ ناشر استان با ۶۲۰ عنوان کتاب در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارند.
خراسان‌شمالی با ۶۲۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران حضور یافت,خراسان شمالی+بجنورد+عباس سرشته+فرهنگ و ارشاد+نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش بجنا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام عباس سرشته اظهار کرد: انتشارات «آذرین مهر» با ۵۰ عنوان، «دُرقلم» با ۱۰۰ عنوان، «دُرج سخن» با ۸۰ عنوان، «بیژن یورد» ۴۰ عنوان، «شکوفه سیب» ۴۰ عنوان و انتشارات «عقربه» با ۳۰عنوان در این نمایشگاه بین المللی حضور دارند.

وی افزود: جدای از این؛ سه کتابفروشی خراسان شمالی هم به صورت مجازی کتاب های خود را در نمایشگاه کتاب تهران عرضه کرده اند.

حجت الاسلام سرشته ادامه داد: کتابفروشی«حاتمی» با ۱۰۰ عنوان کتاب، «اندیشه سبز» با ۹۰ عنوان کتاب و «شهر کتاب» به صورت مجازی در نمایشگاه شرکت کردند.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از غرفه خراسان‌شمالی به محل نمایشگاه کتاب تهران که در مصلی امام خمینی (ره) دایر است، مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: حضور ناشران استانی در نمایشگاه تهران از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا که با توجه به بین المللی بودن این نمایشگاه، شرکت ناشران فعال استانی می‌تواند نقش موثری در معرفی نویسندگان توانمند خراسان شمالی داشته باشد.

حجت الاسلام سرشته افزود: این نمایشگاه علاوه بر بازدید عموم مردم و حضور ناشران سراسر کشور بستر مناسبی را برای معرفی ناشران استانی و همچنین تبادل اطلاعات و تجربه‌ها فراهم می کند.

نمایشگاه کتاب از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه، ۳۰ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، همچنین این رویداد در فضای مجازی به صورت ۲۴ ساعت در سامانه ketab.ir در این روزها فعال است.

گفتنی است؛ ۳۸ انتشارات با ۳۲ واحد کتابفروشی به مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با ارائه کتاب های روانشناسی، دینی و مذهبی، دانشگاهی، زیست شناسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و غیره در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان