آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ - ساعت ۵:۵۵
معاونت اجتماعی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی:

مرکز آموزش و اشتغال زنان بهبود یافته از اعتیاد خراسان‌شمالی راه‌اندازی شد

معاونت اجتماعی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی گفت: در راستای کمک به کاهش اعتیاد در سطح استان این معاونت اقدام به ایجاد و راه اندازی اولین مرکز آموزش و اشتغال زنان بهبود یافته از اعتیاد کرده است.
مرکز آموزش و اشتغال زنان بهبود یافته از اعتیاد خراسان‌شمالی راه‌اندازی شد,خراسان شمالی+بجنورد+هادی حسن دوست+سپاه حضرت جوادالائمه+مرکز آموزش و اشتغال زنان+اعتیاد

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، هادی حسن دوست اظهار کرد: هدف گزاری بسیج در این معاونت کمک به مردم و گروه های جهادی و بخش خصوصی به جهت تسهیل گری در حل مشکلات و آسیب های اجتماعی است.

وی گفت: در این زمینه در راستای کمک به کاهش اعتیاد در سطح استان و افزایش توانمندی بهبود یافتگان از اعتیاد جهت بازگشت به آغوش جامعه معاونت اجتماعی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) اقدام به ایجاد و راه اندازی اولین مرکز آموزش و اشتغال زنان بهبود یافته از اعتیاد کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی افزود: این مرکز آموزشی که در کمپ آفتاب بجنورد ایجاد شده که در راستای کمک به بخش خصوصی و نهادهای مردمی است.

حسن دوست تصریح کرد: هدف گزاری بسیج در این مرکز درمان بانوان معتاد به شکل رایگان و در کنار آن حرفه آموزی و کمک به اشتغال است با کمک نهادهای خصوصی و بخش های دولتی است.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان