آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ساعت ۲۰:۲۴
استاندار خراسان‌شمالی:

سامانه پنجره مدیریت واحد زمین در خراسان‌شمالی راه‌ندازی می‌شود

استاندار خراسان‌شمالی گفت: سامانه پنجره مدیریت واحد زمین در راستای شفاف سازی، پیشگیری از فساد و پاسخ دهی سریع به درخواست‌های مربوط به سرمایه گذاری و تغییر کاربری‌ها به زودی در استان راه اندازی می شود.
سامانه پنجره مدیریت واحد زمین در خراسان‌شمالی راه‌ندازی می‌شود,خراسان شمالی+بجنورد+محمدرضا حسین نژاد+سامانه پنجره مدیریت واحد زمین

به گزارش گروه دریافت خبر بجنا، محمدرضا حسین نژاد اظهار کرد: سامانه پنجره مدیریت واحد زمین با فراهم ساختن امکان پایش اراضی کشور با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای، مدیریت درخواست متقاضیان خدمات حوزه زمین و همچنین مدیریت فرآیندهای بین دستگاهی قرار است، مانع هرگونه تصرف غیرقانونی و دست‌درازی به اراضی و املاک شود.

وی افزود: کارکرد دیگر این سامانه مربوط به مدیریت فرآیندهای بین‌دستگاهی است که بر همین اساس تمامی مجوزهای حوزه زمین و مسکن که توسط دستگاه های متولی صادر می‌شد در یک پنجره واحد مدیریت زمین به شکل مستمر نظارت می‌شود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: با راه اندازی این سامانه جدای از بحث واگذاری سریع زمین به صنایع، درخواست‌های مربوط به سرمایه گذاری و همچنین تغییر کاربری‌ها به سرعت انجام خواهد شد.

حسین نژاد با بیان اینکه پنجره مدیریت واحد زمین یک سامانه نظارتی برای پاسخگویی سریع به متقاضیان است، گفت: دستگاه های اجرایی مکلف هستند هر نوع اطلاعات این حوزه را در اختیار اداره کل فناوری اطلاعات استان قرار دهند.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان