آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ساعت ۲۰:۱۹
استاندار خراسان شمالی:

تحصیل ۷۰۰ دانشجوی بجنوردی در رشته‌های هنری اشتغال‌آفرین است

استاندار خراسان شمالی با اشاره به تحصیل ۷۰۰ دانشجو در رشته‌های هنری و صنایع دستی، گفت: این مسئله کمک‌کننده برای ایجاد اشتغال است.
تحصیل ۷۰۰ دانشجوی بجنوردی در رشته‌های هنری اشتغال‌آفرین است,خراسان شمالی+بجنورد+محمدرضا حسین نژاد+دانشکده انقلاب بجنورد+نمایشگاه آثار هنری و صنایع‌دستی

به گزارش بجنا به نقل از مهر، محمدرضا حسین‌نژاد در بازدید از نمایشگاه آثار هنری و صنایع‌دستی دانشجویان دانشکده انقلاب بجنورد، آثار فاخر هنری دانشجویان را در سال موسوم به رشد تولید، ارزشمند و قابل‌عرضه در بازار خواند و اظهار داشت: دانشجویان با این تولیدات و هنری که آموخته‌اند اولاً برای خود شغل ایجاد کرده و ثانیاً می‌توانند با انتقال هنر و حرفه خود برای دیگران هم ایجاد اشتغال کنند.

استاندار خراسان شمالی هنر دست دانشجویان را قابل‌عرضه در بازارهای بین‌المللی و موجب رشد اقتصادی کشور خواند و از آنان خواست در طراحی‌ها ذائقه مشتریان بین‌المللی را هم در نظر بگیرند.

وی حضور ۷۰۰ دانشجو در رشته‌های هنری و صنایع‌دستی را در دانشگاه انقلاب فرصت مغتنمی در ایجاد اشتغال و بسترسازی برای جهش تولیدات صنایع‌دستی استان خواند و از مسئولان و اساتید و دانشجویان این دانشگاه که در زمینهٔ اشتغال و حرفه‌آموزی جامعه فعال هستند، قدردانی کرد.

در این دیدار تعدادی از دانشجویان، مشکلات دانشگاه از جمله فضای محدود کارگاه‌ها، کمبود ابزار و … را طرح کردند.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان