آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۱۲ - ساعت ۲۲:۱۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی گفت:

آب چشمه‌های روستای «پیربز» بجنورد توسط جهادگران به منازل روستا رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی گفت: در راستای رفع کمبود آب شرب روستای پیربز، جهادگران استان در اردوی جهادی چهار چشمه قدیمی این روستا را احیاء کردند.
آب چشمه‌های روستای «پیربز» بجنورد توسط جهادگران به منازل روستا رسید,خراسان شمالی+بجنورد+آب رسانی+روستای پیربز+آب و فاضلاب+رضا نعیمی

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، رضا نعیمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ نفر از اقشار مختلف جهادگران جبهه مردمی انقلاب اسلامی در قالب گروه جهادی عمرانی و مهندسی از ۲۹ اسفند اردوی ۴ روزه‌ای را در منطقه محروم گیفان آغاز کردند که در کنار این جهادگران، اهالی روستا نیز همکاری و مشارکت حداکثری داشتند.

 وی گفت: منطقه دهستان گیفان با ۱۴ روستا با مشکلات عدیده آب‌رسانی مواجه است و کمک جهادگران باعث تسریع در عملیات آبرسانی در این منطقه و بهره‌مندی مردم روستا از آب شرب سالم و بهداشتی شد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی افزود: جهادگران استان در این اردوی جهادی، ۴ چشمه قدیمی روستای پیربز را که دچار کمبود آبدهی شده بودند احیاء کردند، آب این چشمه‌ها، پس از ۴ روز فعالیت بی‌وقفه از طریق شبکه آبرسانی وارد منازل اهالی روستا گردید.

 وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۲۰۰ متر لوله آبرسانی توسط شرکت آبفای استان تهیه و در اختیار گروه جهادی قرار گرفت، ادامه داد: حفاری و عملیات لوله گذاری با اقدام جهادی با هزینه‌ای حدود ۲ میلیارد ریال انجام شد که در صورت عدم حضور جهادگران باید ۴ برابر هزینه و زمان موجود صرف این فعالیت می‌شد.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان