آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ساعت ۲۳:۵۹
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت:

مجمع عالی بسیجیان یک محفل خوب برای ارائه طرح های دانش بنیان می باشد

مهدی الهی راد با اشاره به اینکه مجمع بسیج یک محفل خوب برای شرکت های دانش بنیان می باشد، اظهار داشت: در گذشته صنعتگران، نخبگان، کارآفرینان و شرکت های دانش باید در تهران طرح خود را ارائه میدادند اما امروز زیرساخت آن در خراسان شمالی برای ارائه به سرمایه گذاران فراهم شده است.
مجمع عالی بسیجیان یک محفل خوب برای ارائه طرح های دانش بنیان می باشد,خراسان شمالی+بجنورد+دانش بنیان+مجمع عالی بسیجیان+هفته بسیج+مهدی الهی راد

به گزارش عصراترک از بجنورد، مهدی الهی راد معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در اجلاس مجمع عالی بسیجیان شهرستان بجنورد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: در 8سال دفاع مقدس تفکر بسیجی باعث تقویت فرهنگ دفاعی در میان نظامیان و آحاد مردم بود، که آن ایستادگی و در نهایت پیروزی برای کشور ما حاصل شد.

وی افزود: بسیجی نه تنها هزینه ای برای نظام دارد، بلکه بدون هیچگونه چشمداشتی از جان و مال خود برای دفاع از میهن هزینه می کند.

الهی راد با اشاره به اینکه حضور بسیج در میان مردم اعتماد به نفس می آورد، عنوان کرد: حضور بسیجیان در 8سال دفاع مقدس همانطور به رزمندگان اعتماد به نفس دادکه الان نیز در میان کشورهای ستم دیده و مناطق محروم اعتماد به نفس و دلگرمی به ارمغان می آورد.

او بعد از اشاره به اینکه ویژگی دیگر بسیج تاثیر گذاری بر فرهنگ ایثار و شهادت می باشد، ادامه داد: بسیج، حضور و مشارکت مردم در حوزه های مختلف را تسهیل می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) پس از تاکید بر نگاه علمی داشتن به مسائل، گفت: مجامع بسیج، مکانی برای حل مسائل نظام،  تشخیص چالش ها و ارائه راهکاری برای آنها می باشند.

وی با اشاره به برگزاری رویداد ملی "تاثریا" در خراسان شمالی، افزود: این رویداد که در ماه های گذشته با هدف پاسخگویی به نیازهای اولویت‌دار و فناورانه نظام اسلامی و مسائل استان‌ها در بخش‌های مختلف از جمله امنیت غذایی، کشاورزی و آب در استان برگزار شده بود، بستری برای سایر شهرستان ها ایجاد شد تا از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مجمع بسیج یک محفل خوب برای شرکت های دانش بنیان می باشد، اظهار داشت: در گذشته صنعتگران، نخبگان، کارآفرینان و شرکت های دانش باید در تهران طرح خود را ارائه میدادند اما امروز زیرساخت آن در خراسان شمالی برای ارائه به سرمایه گذاران فراهم شده است.

الهی راد تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف و ساخت جامعه و تمدن اسلامی استفاده کرد.

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان