آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ساعت ۲۱:۸
استاندار خراسان شمالی :

تمامی توطئه ها و تحریم ها با پشتیبانی مردم از ولایت فقیه با شکست مواجه می شوند

استاندار خراسان شمالی گفت: نباید بگذاریم تا دشمنان، ما را از وحدت، انسجام و ولایتمداری دور کند و بدانیم که تمامی توطئه ها و تحریم ها به واسطه پشتیبانی مردم با شکست مواجه می شوند.
تمامی توطئه ها و تحریم ها با پشتیبانی مردم از ولایت فقیه با شکست مواجه می شوند,خراسان شمالی+استاندار+محمدرضا حسین نژاد+دهه فجر+12بهمن

به گزارش پایگاه خبری بجنا، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در آئین گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران،اظهارداشت: ملت ایران قبل از انقلاب ۱۳۵۷ محیطی ناآرام، فاقد هویت اجتماعی و بی بندوبار را سپری می کردند که با پیروزی انقلاب، عزت و شرف به مردم برگشت و مردم جایگاه واقعی خود را پیدا کردند.

وی افزود: کاپیتولاسیون گوشه کوچکی از ذلت رژیم پهلوی بود که دشمنان قصد داشتند با این سیاست حیثیت نظام را از بین ببرند که ملت ایران با اقتدار با این نوع از زورگویی مبارزه کرد.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: رفتار آنها پر از تبعیض بود و بی عدالتی اجتماعی و بی بند و باری را ترویج می‌ دادند و تمدن را در برهنگی می دانستند. اما دقیقا چیزهایی که به عنوان عزت، شرف و اقتدار مردم بود را نشانه گرفته بودند.

حسین نژاد تصریح کرد: امام خمینی(ره) زمانی که در سال ۱۳۴۲ حرکت انقلابی خود را آغاز کرد کمتر کسی فکر می کرد که با نبود پشتیبانی این حرکت به سرانجام برسد، اما امام راحل به خوبی از تاثیرگذاری مردم آگاه بود و قطار انقلاب را همراه مردم به پیروزی رساند.

وی در ادامه گفت: مردم ایران نیز به سرعت از آرمان های مکتب انقلابی امام خمینی(ره) آگاه شدند و روز به روز با اطلاعیه و بیانیه های امام راحل مسیر انقلاب را شناختند و اعتراضات گسترده برگزار شد و وظیفه انقلابی خود را عملیاتی کردند.

این مقام مسئول بیان داشت: حرکت انقلابی امام راحل موجب خشم دشمنان شد و استکبار مجبور به توطئه و کودتا علیه انقلاب ایران شد که مردم اجازه نفوذ را ندادند و به خوبی با انقلاب همراهی کردند.

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: رسیدن به جایگاه امن و مستقل کنونی، سختی های زیادی را برای مردم ایران به همراه داشت و جهان استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی، صدام کافر را به صحنه آورد تا با جنگی تحمیلی به مردم ایران، ارزش های انقلاب را کمتر جلوه دهد.

وی افزود: فرزندان گهواره ای امام خمینی(ره) به مدت هشت سال در صحنه مبارزه با جنگ تحمیلی که توسط عراق شکل گرفت جنگیدند و چنان شکوهمندانه مبارزه کردند که جهانیان دست تسلیم را بلند کردند.

حسین نژاد اظهار داشت: نباید بگذاریم تا دشمنان، ما را از وحدت، انسجام و ولایتمداری دور کند و بدانیم که تمامی توطئه ها و تحریم ها به واسطه پشتیبانی مردم با شکست مواجه می شوند.

وی در انتهای گفت: اکنون مردم ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رهنمون های مقام معظم رهبری در اوج اقتدار و شکوه قرار دارد و خواستار عدالت جهانی است و باید از این حرکت باشکوه حمایت کرد.

 

انتهای پیام/عبدالله یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان