آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ساعت ۲۲:۵۴
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع):

رزمایش مواسات تدبیر هوشمندانه رهبری در برابر دسیسه های اقتصادی دشمنان بود

سردار اسماعیل فرجی با بیان اینکه نفوذی های در داخل کشور ماموریت داشته اند تا معیشت و اقتصاد مردم را دچار مشکل کنند، گفت:رزمایش مواسات تدبیر هوشمندانه رهبری در برابر دسیسه های اقتصادی دشمنان بود.
رزمایش مواسات تدبیر هوشمندانه رهبری در برابر دسیسه های اقتصادی دشمنان بود,خراسان شمالی+بجنورد+جهیزیه+اسماعیل فرجی+سپاه حضرت جوادالائمه

به گزارش پایگاه خبری بجنا، صبح امروز سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در حاشیه مراسم اهدای 65 سری جهیزیه به زوج های جوان گفت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) با نام انقلاب مستضعفین، محرومین و پا برهنگان شکل گرفت و پیروز شد بطوری که تمام دنیا در برابر عظمت مردم ایران و حضرت امام(ره) ایستادند، اما کم آوردند.

سردار فرجی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان 8سال جنگ را به ما تحمیل کردند و پس از جنگ نیز در فشار تحریم های اقتصادی قرار دادند تا بتوانند این انقلاب را شکست دهند.

وی افزود: در گام بعد دشمنان به بهانه 11 سپتامبر 20 سال افغانستان را اشغال کردند تا به ایران نزدیک باشند اما برای مقابله با ایران به آن اکتفا نکرده و به عراق نیز حمله کردند؛ هم زمان هم تحریم های شدیدی را بر علیه مردم ایران ایجاد کردند.

فرجی اظهار داشت: در گام بعد برای نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی و محاصره ایران، با ایجاد داعش در سوریه و عراق بر علیه کشور فتنه کردند. اما با تدبیر مقام معظم رهبری و حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران و رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام به خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه، مجدد موفق به سرانجام رساندن فتنه خود نشدند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) با بیان اینکه همواره طرح ها و دسیسه های دشمن که تهدیدی برای نظام بود  به فرصتی برای جمهوری اسلامی تبدیل شد، گفت: در داخل کشور نیز مشکلات معیشتی و اقتصادی ایجاد کردند؛ اما غافل از اینکه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری، همانطور که در 43سال برای مقابله با تمامی فتنه ها و دسیسه های دشمن برنامه داشته اند، برای این دسیسه ها نیز راهکار دارند.

وی خاطرنشان کرد: نفوذی ها در داخل کشور ماموریت داشتند تا معیشت و اقتصاد مردم را دچار مشکل کنند اما با تدبیر مقام معظم رهبری و فرمان در جهت حضور مردم در صحنه، نقشه های دشمنان نقش بر آب شد و رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با همراهی و همدلی خیرین و دستگاه های اجرایی در جهت مرتفع کردن مشکلات اقتصادی مردم در چندین مرحله برگزار شد.

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان