آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ساعت ۲۲:۹
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

امنیت جهان اسلام در گرو نابودی رژیم صهیونیستی

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی یاد کرد و گفت: تا زمانی که این رژیم اشغالگر ریشه‌کن نشود، امنیت جهان اسلام تأمین نخواهد شد.
امنیت جهان اسلام در گرو نابودی رژیم صهیونیستی,خراسان شمالی+بجنورد+رژیم صهیونیستی+سفر مقام معظم رهبری+حماس

به گزارش عصراترک، حجت‌الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، پیش از ظهر چهارشنبه در آئین گرامیداشت سالروز سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی که در مصلای امام خمینی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: مباحث مطرح شده توسط رهبر انقلاب در خراسان شمالی گفتمانی بود که مورد توجه پژوهشگران قرار گرفته است.

وی افزود: رهبر انقلاب در سفر خود به خراسان شمالی از افرادی نام بردند که، خود مسئولان و مردم خراسان شمالی آنها را از یاد برده بودند.

وی علت سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی را محرومیت این استان دانست و گفت: رهبر انقلاب در این سفر به همه اقشار و بخش‌ها توجه داشتند.

حجت‌الاسلام نوری با تأکید بر الگو گرفتن مسئولین از سفر رهبری، گفت: مسئولان قبل از ورود به استان یا شهری مطالعات تخصصی انجام داده تا سفرشان مفید باشد.

امام جمعه بجنورد در ادامه از اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی یاد کرد و گفت: تا زمانی که این رژیم اشغالگر ریشه‌کن نشود، امنیت جهان اسلام تأمین نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: انقلاب اسلامی جلوی پیشروی رژیم غاصب را گرفت و اینک حماس توان پرتاب ۵ هزار موشک در یک روز را دارد.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: فلسطینیان این بار می‌خواهند وطن خود را از دست اشغال‌گران پس بگیرند و اسرائیل محکوم به نابودی است.

بیش از یک هزار پروژه مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان به بهره‌برداری رسید

محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی در این آئین اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی برکات زیادی برای مردم استان داشت.

وی افزود: بیش از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار و دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در نظر گرفته شد که اگر این عدد به روزرسانی شود، چندین برابر خواهد شد.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه پروژه‌ها در زمینه‌های کشاورزی، عمرانی، فرهنگی، آبرسانی و..‌. بود، گفت: تاکنون یک هزار و ۳۲۲ پروژه به بهره‌برداری رسیده که امسال ۱۰ پروژه دیگر افتتاح می‌شود.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد و شیروان دو پروژه بزرگ در حوزه بهداشت و درمان استان به شمار می‌آید.

انتهای خبر/ ی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان