آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ - ساعت ۵:۵۶
مدیر مخابرات خراسان شمالی خبر داد:

ارتقاء ۲۸ سایت همراه اول به شبکه ۴G در روستاهای خراسان شمالی

مدیر مخابرات خراسان شمالی گفت: در راستای ادامه روند توسعه ارتباطات مخابراتی در نقاط مختلف روستایی خراسان شمالی و با هدف بهینه‌سازی و توسعه شبکه موبایل ، طی  یک ماه گذشته، عملیات ارتقاء اینترنت پرسرعت  در ۲۸ سایت جدید همراه اول خراسان شمالی، اجرا شد.
ارتقاء ۲۸ سایت همراه اول به شبکه 4G در روستاهای خراسان شمالی ,خراسان شمالی+بجنورد+مخابرات+اینترنت پرسرعت+رسول علی اصغرپور

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی مخابرات خراسان شمالی، رسول علی‌اصغرپور مدیر مخابرات استان با اعلام این خبر افزود: به منظور توسعه ارتباطات مخابراتی در نقاط مختلف استان به ویژه در مناطق روستایی و همچنین ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکین از ۲۲ مرداد تا ۲۲ شهریور توسعه ارتباطات همراه در استان با نصب و راه‌اندازی سایت ۴G همراه اول، سرعت اینترنت همراه در ۲۸ روستای خراسان شمالی ارتقاء یافت.

وی افزود: این سایتها روستایی بوده که شامل هشت سایت در مانه و سملقان، ۶ سایت در راز و جرگلان، چهار سایت در اسفراین، چهار سایت در بجنورد، سه سایت در شیروان، دو سایت در جاجرم و یک سایت در فاروج است.

وی خاطرنشان کرد: تقریبا هر روز یک مورد عملیات ارتقاء سایت موبایل روستایی با تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر همکاران مخابرات منطقه که در مجموع با صرف اعتباری بالغ بر۳۴میلیارد تومان نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

علی‌اصغرپور یادآور شد از ابتدای سال جاری تاکنون سایت‌های همراه اول در مجموع ۳۸ نقطه روستایی استان به شبکه ۴G ارتقاء یافته است.

انتهای خبر/

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان