آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۱۹ - ساعت ۲۳:۴۳
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

فرهنگ و تفکر بسیجی فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی فتنه‌های دشمنان را در جنگ نرم خنثی کرد و اکنون وظیفه و رسالت فعالان فرهنگی در جهاد تبیین سنگین شده است.
فرهنگ و تفکر بسیجی فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد,خراسان شمالی+بجنورد+اسماعیل فرجی+علی نوروزی+فرهنگ و تفکر بسیجی

به گزارش عصراترک، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع)،  روز یکشنبه (۱۹ شهریور ۱۴۰۲) در رزمایش فعالان فرهنگی هنری بسیج خراسان شمالی اظهار کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی فتنه‌های دشمنان را در جنگ نرم خنثی کرد و اکنون وظیفه و رسالت فعالان فرهنگی در جهاد تبیین سنگین شده است.

وی افزود: بسیج مستضعفان همواره در مقابل جنگ نرم ایستاده و فتنه‌ها و توطئه‌های رنگارنگ دشمنان را خنثی کرده است.

سردار فرجی بر ترویج فعالیت‌های فرهنگی در بین نوجوانان و جوانان تاکید کرد و عنوان کرد: آمریکا تلاش می‌کند که جوانان جهان را هم شکل کند تا فرهنگ آمریکایی همه‌گیر و جهانی شود.

وی با بیان اینکه عاشورای حسینی در انقلاب ایران تکثیر یافته است عنوان کرد: هنر اسلام، قرآن و نظام اسلامی تکثیر یاران پیامبر است و این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود.

وی در ادامه گفت: آمریکا تلاش می‌کند که فرهنگ خود را جهان شمول کند و این امر را با روش‌های نظامی و قدرت نرم برنامه‌ریزی کرده است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی تصریح کرد: شکل گیری گفتمان انقلاب اسلامی و شعار «نه شرقی و نه غربی» توانست در مقابل ظلم و ستم استکبار ایستادگی کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها بعد از جنگ تحمیلی به دنبال تضعیف انقلاب بودند، افزود:  ایران اسلامی اجازه نداد که آمریکا در دنیا ملت سازی کند و چون این امر برای آنها قابل هضم نبود تصمیم گرفتند که در کشورهای مختلف به ویژه خاورمیانه به اهداف پلید خود دست یابند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن سعی دارد تا با نگه داشتن جوانان و نوجوانان در تاریکی و جهل، اندیشه‌های خود را در قلب آنها جایگزین کند و همه ما وظیفه داریم تا مسیر روشنایی را فراهم کنیم که این مهم با بصیرت افزایی انجام خواهد شد.

هوشیاری در مقابل جنگ شناختی

حجت الاسلام علی نوروزی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، نیز در این آیین بر جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: امروز در مقابل جنگ شناختی باید هوشیار باشیم تا جلوی هجمه‌ها گرفته شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی، جوانان با بصیرت، فهیم و انقلابی دارد که در تراز انقلاب هستند اما دشمن تلاش می‌کند که مسیر برخی از جوانان را به سمت خود بکشد.

حجت الاسلام نوروزی گفت: باید با برنامه‌های فرهنگی تلاش کنیم تا جوانان و نوجوانان فریب دشمن را نخورند و آنها را از توطئه‌های دشمن آگاه کنیم.

انتهای خبر/ی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان