آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ساعت ۸:۳
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی:

۳۱۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی خراسان شمالی تخصیص یافت

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: اجرای طرح‌های هادی در روستاهای استان امسال یک هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که تاکنون ۳۱۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.
۳۱۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی خراسان شمالی تخصیص یافت,خراسان شمالی+بجنورد+طرح هادی+سعید رئوفی+بنیاد مسکن

به گزارش عصراترک به نقل از ایرنا، سعید رئوفی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی، اظهار کرد: این منابع اعتباری از محل اعتبارات استانی، ملی و سفر رئیس‌جمهور به اجرای طرح‌های هادی روستاهای استان اختصاص یافته است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: امسال اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان برنامه ریزی و مصوب شد که تاکنون این طرح‌ها در ۵۴ روستا عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم توجه ویژه به عمران روستاها مبذول شده است گفت: در این دولت شاهد افزایش اعتبارات برای اجرای طرح‌های هادی هستیم به طوری که اختصاص این اعتبارات سبب شد تا میزان عملکرد بیش از میزان مصوب باشد.

رئوفی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ برای اجرای طرح‌های هادی هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت در سال ۱۴۰۰ برای اجرای طرح هادی در ۷۹ روستا برنامه ریزی شد که این طرح‌ها در ۲۳۲ روستا اجرایی و عملیاتی شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: در سال گذشته هم اجرای طرح‌های هادی در ۷۹ روستا برنامه ریزی و هدف گذاری شد که این طرح‌های عمرانی در ۲۰۱ روستا اجرایی شده است.

وی با اشاره به اعتبارات طرح هادی در سال ۱۴۰۱ گفت: برای اجرای طرح‌های هادی استان یکهزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که یکهزار و ۸۷۰ میلیارد ریال تخصیص یافت.

رئوفی یادآور شد: اکنون در ۴۴۷ روستای استان دست کم یک فاز طرح هادی اجرا شده است و بر این اساس اجرای طرح هادی در استان حدود ۶۰ درصد است.

۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار خراسان شمالی مشمول اجرای طرح هادی است و تمامی این روستاها اکنون دارای این طرح است.

انتهای خبر/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان