آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ - ساعت ۲۲:۲۰
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت:

برق‌رسانی به نواحی صنعتی خراسان‌شمالی ۱۶۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: طرح های برق رسانی به شهرک‌های صنعتی استان ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن ۱۶۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
برق‌رسانی به نواحی صنعتی خراسان‌شمالی ۱۶۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد,خراسان شمالی+بجنورد+شهرک صنعتی+محمدعلی نوایی

به گزارش عصراترک به نقل از مهر، محمدعلی نوایی اظهار کرد: اکنون پروژه‌های سفر دولت به استان در زمینه برق رسانی به شهرک‌های صنعتی استان از جمله پروژه ساخت چهار پست برق، اجرای شبکه برق ناحیه صنعتی جرگلان، اجرای فیدر اختصاصی و خط انتقال برق برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی مانه و سملقان در دست اجرا است.

وی ادامه داد: برای این طرح‌ها تاکنون ۱۱ میلیارد تومان توسط شرکت شهرک‌های صنعتی، ۳۵ میلیارد تومان توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و ۴۰ میلیارد تومان به وسیله شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در سفر دولت به استان اختصاص ۳۵۴ میلیارد تومان برای تکمیل و احداث پست‌های فوق توزیع شهرک‌های صنعتی فاروج- شیروان- گرمه و منطقه ویژه اقتصادی بجنورد مصوب شد.

نوایی تصریح کرد: ۴۰ درصد از این اعتبارات توسط برق منطقه‌ای، ۳۰ درصد توسط شرکت شهرک‌های صنعتی و ۳۰ درصد از منابع استانی تامین می‌شود.

کمبود برق در چهار شهرک صنعتی خراسان شمالی

نوایی گفت: اکنون حدود ۶۰ درصد از برق مورد نیاز صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تامین شده است و در برخی از این شهرک‌ها با مشکل تامین انرژی روبه رو هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی تصریح کرد: چهار شهرک صنعتی جرگلان، شهید محمدزاده گرمه، غلامان و مانه سملقان استان با مشکل تامین برق مواجه است.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت دارای ۹ شهرک و ۹ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی است.

در نواحی و شهرک‌های صنعتی این استان ۳۲۷ واحد صنعتی جواز بهره برداری دارند که میزان اشتغالزایی آن‌ها چهار هزار و ۹۱۱ نفر و میزان سرمایه گذاری در این واحدها نیز هشت هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان