آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۶ - ساعت ۱۵:۲۵
مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی:

بهزیستی خراسان‌شمالی یک سوم اعتبارات سفر رئیس‌جمهور را جذب کرد

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس‌جمهور به بهزیستی این استان ابلاغ و تاکنون ۱۰ میلیارد تومان آن جذب شد.
بهزیستی خراسان‌شمالی یک سوم اعتبارات سفر رئیس‌جمهور را جذب کرد,خراسان شمالی+بجنورد+محسن توحیدی مقدم+بهزیستی

به گزارش عصراترک به نقل از ایرنا، محسن توحیدی مقدم اظهار کرد: ۲ میلیارد تومان از این اعتبار برای تکمیل مجتمع خدمات بهزیستی شهرستان جاجرم و هشت میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان توانبخشی شهرستان مانه و سملقان هزینه می شود.

وی افزود: از مجموع ۳۰ میلیارد تومان اعتباری که از محل سفر  رئیس‌جمهور به بهزیستی خراسان شمالی اختصاص داده شد ۱۵ میلیارد تومان از محل منابع ملی، هشت میلیارد تومان از محل تعهد وزارت نفت به بهزیستی و مابقی نیز از محل اعتبارات استانی است.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی تصریح کرد: این میزان اعتبار در بخش های مختلف این سازمان حمایتی از جمله ساخت مسکن برای نیازمندان مددجو، تسهیلات اشتغالزایی، تکمیل طرح های نیمه تمام و سایر موارد هزینه می شود.

تعهد ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی

توحیدی مقدم تصریح کرد: بهزیستی خراسان شمالی ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویی را امسال در برنامه دارد که بیشتر این اعتبار در این بخش و مابقی نیز برای تسهیلات طرح های اشتغالزایی هزینه می شود.

وی ادامه داد: ۴۲ هزار و ۲۶۸ خانوار مشتمل بر ۱۱۷ هزار و ۸۶۹ مددجو زیر پوشش اداره کل بهزیستی خراسان شمالی قرار دارند که از این تعداد؛ ۲۲ هزار و ۹۱۵ خانوار مستمری بگیرند و مابقی از خدمات غیر مستمر در بخش های مختلف بهره‌مند می شوند.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی ظرف یک سال گذشته با پرداخت ۱۲۹ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: ۸۰۰ خانوار از مددجویان زیر پوشش این سازمان حمایتی در سال گذشته صاحب‌خانه شدند که برای ساخت این تعداد از مسکن ۲۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

حدود ۲.۵ درصد جمعیت خراسان شمالی را معلولان تشکیل می‌دهند که رفع مشکلات اساسی آنها نیازمند همت خیران و مسوولان است.

۱۱۷ هزار و ۸۶۹ نفر از جمعیت استان یک میلیون نفری زیر پوشش این نهاد قرار دارند که نیازمند توجه حمایت های بیشتر در حوزه ها مختلف به ویژه مسکن و اشتغال هستند.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان