آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ساعت ۲۱:۳۹

فاز اول محور بجنورد ـ سنخواست به زودی افتتاح می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از افتتاح ۱۱ کیلومتر از محور بجنورد به سنخواست در آینده نزدیک خبر داد.
فاز اول محور بجنورد ـ سنخواست به زودی افتتاح می‌شود,خراسان شمالی+بجنورد+قاسم قاسمی+محور بجنورد سنخواست+راه و شهرسازی

به گزارش عصراترک به نقل از تسنیم،  قاسم قاسمی با اشاره به کمبود زمین در برخی از شهرهای استان برای احداث طرح نهضت ملی مسکن، اظهار داشت: در راستای ماده 10 قانون جهش تولید مسکن و تامین زمین جهت واگذاری در طرح نهضت ملی مسکن، از سایت 12 هکتاری جهاد کشاورزی جاجرم بازدید و مقرر شد این مقدار زمین پس از طرح در کمیسیون ماده پنج در قالب نهضت ملی مسکن واگذار گردد.

وی درباره پروژه‌های راه و شهرسازی در حوزه شهرستان جاجرم و محور بجنورد به سنخواست نیز تصریح کرد: طبق قولی که قبلا داده بودیم تا یک ماه آینده 11 کیلومتر قطعه اول در لایه بیندر به صورت کامل آسفالت خواهد شد و آسفالت در لایه توپکا به مرحله اجرا رسیده که با نصب تابلو و علایم و تکمیل ایمنی، محور آماده بهره برداری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: کل مسیر بجنورد به سنخواست 78 کیلومتر است که از این میزان 10 کیلومتر آسفالت انجام شده و آسفالت 11 کیلومتر دیگر نیردر حال انجام می‌باشد.

قاسمی تصریح کرد: اعتبارات خوبی برای این طرح تخصیص یافته و در تلاش هستیم تا بتوانیم قطعات باقیمانده محور بجنورد به سنخواست را که پیمانکار ندارد به مناقصه گذاشته شود تا کل این 78 کیلومتر با توجه به تخصیص اعتبارات به  اتمام برسد.

وی افزود: همچین در سال گذشته مقدار 500 تن و در سال جاری 370 تن و در مجموع 870 تن قیر به ارزش تقریبی 37 میلیارد ریال به این پروژه اختصاص داده شده است.

گفتنی است، با احداث این محور حدود 90 کیلومتر فاصله مرکز استان خراسان شمالی تا مرکز کشور کوتاه‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان