آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ - ساعت ۱۹:۰
در جلسه کمیسیون ماده پنج بجنورد؛

توسعه پروژه بازآفرینی ارمغان بجنورد در خراسان شمالی تأیید شد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تصویب و تأیید توسعه پروژه بازآفرینی ارمغان بجنورد(اراضی شرکت بازآفرینی شهری ایران) در جلسه کمیسیون ماده پنج بجنورد خبر داد.
توسعه پروژه بازآفرینی ارمغان بجنورد در خراسان شمالی تأیید شد,خراسان شمالی+بجنورد+سیدعلی میرکریمی+راه و شهرسازی+پروژه بازآفرینی ارمغان بجنورد

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، جلسات کمیسیون ماده پنج شهرهای بجنورد و اسفراین با بررسی ۳۳ پرونده در محل استانداری برگزار برگزار شد. 

سیدعلی میرکریمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در این جلسات تعداد ۳۳ پرونده ارجاعی به دبیرخانه کمیسیون مطرح گردید که ۱۵ پرونده مربوط به شهر اسفراین و ۱۸ پرونده مربوط به شهر بجنورد بود. 

وی افزود: در جلسه کمیسیون ماده پنج بجنورد سایت پلان، نقشه اجرایی و پارکینگ ارائه شده پروژه بازآفرینی ارمغان بجنورد (اراضی شرکت بازآفرینی شهری ایران) به صورت ۱۰ طبقه روی همکف و زیرزمین و با تراکم ۲۸۵ درصد واقع در کوچه نظام‌الشریعه به تأیید رسید. 

میرکریمی اظهار داشت: در این جلسه نیز سایت پلان پیشنهادی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در گلستان‌شهر بجنورد در راستای طرح نهضت ملی مسکن به تأیید کمیسیون رسید. 

وی اضافه کرد: در جلسه کمیسیون ماده پنج اسفراین نیز از مهمترین پرونده‌ها می‌توان به درخواست تغییر کاربری و احداث بنای تجاری مسکونی اشاره کرد و پس از بررسی مابقی پرونده‌ها و اعلام نظر، تصمیمات لازم اتخاذ گردید. 

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان افزود: هم استانی‌های گرامی می‌توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج، به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh. mrud. ir مراجعه فرمایند. 

شایان ذکر است مصوبات کمیسیون ماده پنج پس از ۲۱ روز کاری پس از ابلاغ اولیه و تأیید شورای عالی شهرسازی قابلیت اجرا دارند. 

انتهای خبر/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان