آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۲۶ - ساعت ۱۹:۴۰

خراسان‌شمالی استان معین مدیریت بحران شهرداری منطقه سه تهران شد

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: این استان به عنوان معین برای مدیریت بحران شهرداری منطقه سه کلانشهر تهران انتخاب شد.
خراسان‌شمالی استان معین مدیریت بحران شهرداری منطقه سه تهران شد,خراسان شمالی+بجنورد+غلامرضا شفیع+استان معین+مدیریت بحران

به گزارش بجنا به نقل از ایرنا، غلامرضا شفیق اظهار کرد: برای مدیریت بحران در منطقه سه پایتخت، یک تیم تخصصی از مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی در تهران حضور یافته و نسبت به شناسایی نقاط قوت و ضعف و شناخت کامل از منطقه سه اقدام شده است.

وی افزود: تیم های اعزامی از استان، توانمندی و ظرفیت های مدیریت بحران در شهرداری منطقه سه را برای مدیریت حادثه های احتمالی در مواقع اضطراری مورد بررسی و شناسایی قرار داده است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی افزود: تیم مدیریت بحران استان مستقر در تهران در زمانی که ظرفیت شهر و استان تهران قادر به ساماندهی و بازیابی مجدد بحران نباشد وارد عمل می شود.

وی خاطرنشان کرد: هم افزایی بیشتر استان های معین برای امدادرسانی در زمان طلایی بحران و به حداقل رساندن زمان اعزام و ارائه خدمات دارای اهمیت است و از وقوع بسیاری از حوادث جلوگیری می کند.

شفیق افزود: تیم معین خراسان شمالی آمادگی دارد تا در شرایط اضطرار نسبت به امدادرسانی اقدام کند.

منطقه سه شهرداری تهران با مساحتی بالغ بر سه هزار هکتار در پهنه شمال شهر تهران واقع شده‌ است و یکی از بزرگترین مناطق شهری تهران محسوب می شود.

این منطقه از شمال به بزرگراه شهید چمران، بزرگراه شهید مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به خیابان پاسداران و بخشی از خیابان شریعتی و از جنوب به بزرگراه شهید قاسم سلیمانی و بزرگراه شهید همت و از غرب به بزرگراه شهید چمران محدود می‌شود.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان