آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ - ساعت ۲۱:۳۵
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

پیش بینی اجرای ۱۶۵ برنامه هفته سلامت در خراسان شمالی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: اجرای ۱۶۵ برنامه با هدف پاسداشت هفته سلامت (۹ تا ۱۵ اردیبهشت) و ارایه آموزش‌های لازم برای جامعه هدف استان پیش بینی شده است.
پیش بینی اجرای ۱۶۵ برنامه هفته سلامت در خراسان شمالی,خراسان شمالی+بجنورد+هفته سلامت+جواد شاهین فر+دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش عصر اترک به نقل از ایرنا، جواد شاهین فر اظهار داشت: برپایی نمایشگاه های سلامت در همه شهرستان های خراسان شمالی، پیاده روی همگانی و کارگاه های آموزشی سلامت از شاخص ترین این برنامه ها است.

وی افزود: عناوین هفته سلامت امسال با محوریت پزشکی خانواده، پوشش همگانی سلامت، جوانی جمعیت و سالمندی سالم، دسترسی عادلانه به ‌سلامت، جامعه سالم و رشد تولید، اقتصاد خانواده و پزشکی خانواده، سلامت و رسانه و پزشکی خانواده و سبک زندگی سالم است.

شاهین فر گفت: با توجه به راهبرد دولت در اجرای عدالت در سلامت، امسال برنامه‌های هفته سلامت همسو با اجرای سیاست‌های کلان در این حوزه، «سلامتی برای همه با پزشکی خانواده» مشخص ‌شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی یادآور شد: مجموعه سلامت خراسان شمالی نیز در راستای دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت با اجرای پزشکی خانواده، امکان دسترسی همگان به خدمات سلامتی و امکان تامین عدالت در سلامت را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه سلامت از اولویت‌های توسعه پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: تامین و حفظ سلامت در جامعه نیازمند مشارکت همگانی و تعامل سازنده برون‌سازمانی و گسترش همکاری‌ها است.

اکنون پنج هزار نفر در حوزه سلامت خراسان شمالی خدمت رسانی می کنند.

هفته سلامت سال ۱۴۰۲ از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه با شعار «سلامتی برای همه با پزشکی خانواده» برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، شنبه ۹ اردیبهشت با عنوان «پزشکی خانواده، پوشش همگانی سلامت»، یکشنبه ۱۰ اردیبهشت با عنوان «جوانی جمعیت و سالمندی سالم»، دوشنبه ۱۱ اردیبهشت با عنوان «دسترسی عادلانه به سلامت»، سه شنبه ۱۲ اردیبهشت با عنوان «جامعه سالم و رشد تولید»، چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت با عنوان «اقتصاد خانواده و پزشکی خانواده»، پنجشنبه ۱۴اردیبهشت با عنوان «سلامت و رسانه» و جمعه ۱۵ اردیبهشت با عنوان «پزشکی خانواده و سبک زندگی سالم» است.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان