آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۱۹ - ساعت ۱۸:۵۲
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

پرداخت صدقه از طریق QR در استان ۱۴۶ درصد افزایش یافت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با اشاره به اعتماد مردم استان به روش‌های پرداخت الکترونیک صدقه از رشد ۱۴۶ درصدی پرداخت صدقه از طریق QR در استان خبر داد.
پرداخت صدقه از طریق QR در استان ۱۴۶ درصد افزایش یافت ,خراسان شمالی+بجنورد+کمیته امداد+مجید الهی راد+صدقه

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، مجید الهی راد با بیان اینکه مردم استان در سال ۱۴۰۱، مبلغ ۳۶۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان از طریق QR در استان صدقه پرداخت کرده‌اند، اظهار داشت: پرداخت صدقه از طریق QR  نسبت به مدت مشابه سال گذشته 146 درصد رشد داشته است.

وی گفت: سال گذشته در مجموع ۹ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان صدقه از صندوق‌های صدقات در استان جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار گرفت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: این میزان پرداخت صدقه در مدت‌زمان یک‌ساله بوده که نسبت به سال ماقبل آن ۱۱ درصد افزایش داشته است.

الهی راد با اشاره به اینکه بیشترین مبلغ پرداخت صدقه از صندوق‌های کوچک به میزان پنج میلیارد تومان بوده است، خاطرنشان کرد: در مجموع؛ ۸۹ هزار و ۲۰۲ صندوق صدقات کوچک، یک هزار و ۴۴۳ صندوق اماکن بزرگ، یک هزار و ۴۴ صندوق معابر بزرگ و ۹۳ هزار و ۹۰۰ مشترک کد QR در استان وجود دارد.

وی افزود: صدقات جمع‌آوری‌شده برای رفع نیازهای خانوارهای تحت حمایت در بخش‌های مختلف از جمله کمک به اشتغال، جهیزیه، مسکن، درمان و تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در همان محل هزینه می‌شود.

الهی راد در ادامه با تشریح روش‌های نوین و الکترونیکی پرداخت کمک‌های مردمی یادآور شد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از روش‌های آسان همچون شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ و کد QR نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ یزدانی

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان