آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ساعت ۲۳:۳۳
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

آماده اختصاص زمین برای جابجایی سنگ شکن ها هستیم

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با بیان اینکه بر اساس قانون واحدهای سنگ شکن اطراف شهرها باید جابجا شوند، گفت: این اداره کل آماده است که زمین برای جابجایی واحدهای سنگ شکن اطراف شهر بجنورد اختصاص دهد.
آماده اختصاص زمین برای جابجایی سنگ شکن ها هستیم,خراسان شمالی+بجنورد+قاسم قاسمی+سنگ شکن+راه و شهرسازی

به گزارش پایگاه خبری بجنا، قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با حضور در شورای شهر بجنورد در جمع اعضای شورای شهر بجنورد اظهار کرد: برای توسعه شهر بجنورد باید اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری بجنورد با یکدیگر تعامل بسیار نزدیکی داشته باشند.

قاسمی تصریح کرد: درصورتیکه این دو دستگاه اجرایی در تعامل کامل با یکدیگر نباشند به طور قطع استان و مرکز استان ضرر می بینند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس قانون واحدهای سنگ شکن باید در خارج از حریم مناطق شهری مستقر باشند، اعلام کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان آماده است که برای انتقال واحدهای سنگ شکن اطراف شهر بجنورد به خارج از حریم این شهر، زمین معوض اختصاص دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: تا به کنون این آمادگی را دو بار به واحدهای سنگ شکن اطراف شهر بجنورد انعکاس داده و اعلام کرده ایم.

وی در بخش دیگری از سخن خود به مطالبه شهرداری بجنورد از این اداره کل درباره اختصاص سهم 10 درصد زمین از محل پروژه مسکن مهر گلستان شهر بجنورد نیز اظهار کرد: از وقتیکه که مسئولیت مدیرکلی راه و شهرسازی خراسان شمالی به بنده سپرده شد در این زمینه وظیفه خود دانستم که این مصوبه را اجرایی کنم.

با این وجود، قاسمی گفت: همکاران در این اداره کل گزارش داده اند که در قالب های مختلف در زمینه اختصاص 10 درصد زمین از محل پروژه مسکن مهر گلستان شهر به شهرداری بجنورد زمین اختصاص یافته است.

وی همچنین درباره گلایه اهالی گلستان شهر بجنورد در زمینه نصب آسانسورها در مجتمع های مسکونی مسکن مهر این منطقه نیز بیان کرد: این اداره کل در راستای اجرای پروژه های مسکن مهر هیچ وظیفه ای در تامین و نصب آسانسورهای این مجتمع مسکونی نداشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: قراردادهای ساخت این مسکن ها در قالب شرکت های تعاونی و قراردادهای سه جانبه منعقد شده بودند.

قاسمی افزود: هرچند که نصب آسانسورها در این مجتمع ها وظیفه این اداره کل نبوده است، با این وجود، نسبت به حل موضوع آسانسورها ورود کردیم که تا به کنون تعدادی آسانسور نصب شده اند و مابقی نیز در حال نصب هستند.

انتهای پیام/یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان