آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ساعت ۱۹:۵۲
استاندار خراسان شمالی گفت:

فاز دوم باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی در دستور کار قرار گرفت

استاندار خراسان شمالی گفت: فاز دوم باغ موزه دفاع مقدس استان با همکاری تمام دستگاه های اجرایی و با تلفیقی از اعتبارات ملی و استانی در دهه فجر امسال دافتتاح می شود.
فاز دوم باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی در دستور کار قرار گرفت,خراسان شمالی+بجنورد+دفاع مقدس+موزه+محمدعلی شجاعی

به گزارش پایگاه خبری بجنا، به نقل از ایرنا، محمدعلی شجاعی عصر دوشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات باغ موزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: تا هفته آینده با همکاری دفتر فنی استانداری و حوزه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ، پروژه های فاز دوم این طرح باید تعریف شود. 
وی با تاکید بر اینکه در فاز دوم این طرح بر اساس طراحی تیپ باغ موزه های دفاع مقدس با آرایش ادوات جنگی تکمیل خواهد شد، افزود: اجرای فاز دوم مانند فاز اول تلفیقی از اعتبارات ملی و استانی خواهد بود.
استاندار خراسان شمالی افزود: تمام سازمان ها و دستگاه های اجرایی مربوطه برای تکمیل فاز دوم باغ موزه دفاع مقدس با تعریف شرح وظایف مشخص پای کار خواهند بود.

ساخت باغ‌موزه دفاع مقدس خراسان شمالی از سال ۹۶ در زمینی به گستره ۱۲ هکتار آغاز شده و برای این مجموعه فرهنگی ساختمانی با زیربنای ۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع در نظر گرفته شد و از سال 

از سال ۹۸ عملیات اجرایی ساخت و ساز آن با جدیت دنبال و شتاب بیشتری دنبال شد و اسفندماه سال ۹۹ با اعتبار حدود ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در هشت سال دفاع مقدس  ۳۵ هزار رزمنده به جبهه جنگ اعزام شدند که افزون بر سه هزار نفر شهید،  هفت هزار  و  ۲۳۲ نفر به درجه جانباز ی نایل شدند.
خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و در شمال شرق کشور واقع است.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان