آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ساعت ۱:۲
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع):

«هل من ناصر ینصرنی» مقام معظم رهبری را درک کنیم

ابوالقاسم چمن گفت: در 42سال گذشته تمام دشمنان در عرصه های مختلف جهت زمین زدن پشت این انقلاب با یکدیگر ائتلاف کردند، اما با انگشت اشاره نایب امام زمان(عج)، جهت و مسیر سعادت انقلاب اسلامی را طی کردیم.
«هل من ناصر ینصرنی» مقام معظم رهبری را درک کنیم,خراسان شمالی+بجنورد+انتخابات+کمک مومنانه+ابوالقاسم چمن

به گزارش پایگاه خبری بجنا، پیش از ظهر امروز در حاشیه نهمین رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، ابوالقاسم چمن فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع)، ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت اظهار داشت: خداوند نعمات زیادی را به ما عنایت کرده است و بالاترین آن، نعمت خورشید عالم تاب ولایت را به ما داده است. 

وی افزود: در 42سال گذشته انقلاب اسلامی، که تمام دشمنان در عرصه های مختلف جهت زمین زدن پشت این انقلاب با یکدیگر ائتلاف کردند، اما با انگشت اشاره نایب امام زمان(عج)، جهت و مسیر سعادت انقلاب اسلامی را طی کردیم.

 فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) اظهار داشت: این رزمایشی که مقام معظم رهبری فرمودند: چه خوب است که مومنین، متدینین و خیرین کمک کنند. امروز دشمن سفره مردم را هدف قرار داده است تا مردم را از انقلاب و انقلاب دلسرد کنند. اما چه زیبا که با جلوه های ایثار و فداکاری رقم خورده و استمرار دارد. 

این مقام مسئول افزود: دفاع مقدس را اگر بر ما تحمیل کردند، جوانان رفتند و پاسخ استکبار جهانی را در میدان دادند. تحریم اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کردند و مردم پاسخ آنها را دادند، این نیز تحریم دیگری بود. دشمنان سفره های مردم را هدف قرار داده بودند و بی تدبیری های داخلی، در آتشی که دشمن به دامن انقلاب انداخت، متاسفانه آن را شعله ورتر کرد. 

وی اظهار داشت: مردم وارد میدان شده اند و در جای جای ایران اسلامی، به وسیله کمک های مومنانه که یک صدقه جاریه شده است برای تمام مردم، که همه از کمک به همنوع خود لذت می برند. ما نیز افتخار می کنیم که در کنار مجموعه کمیته امداد مشغول به خدمت و کمک رسانی هستیم.

ابوالقاسم چمن افزود: هر امامی در هر مقطع و زمانی، برای نصرت اسلام یک «هل من ناصر ینصرنی» با یک بیان و زبانی می دهد. در طول این 42سال برای قدرشناسی از نعمت ولایت، مردم در عرصه ها و حوزه های مختلف، لبیک گوی ندای نایب امام زمان(عج) شدند. در زمان حال «هل من ناصر ینصرنی» مقام معظم رهبری را درک کنیم و در 28خرداد پای صندوق های رای حاضر شویم. با بصیرت انقلابی پای انتخابات حاضر شده و رای آگاهانه بدهیم.

وی در انتها افزود: حربه آخری که دشمن بر علیه انقلاب اسلامی دنبالش می باشد، کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای و جدا کردن مردم از حاکمیت و انقلاب می باشد. 

انتهای پیام/ یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان