آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ساعت ۱:۲۷
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت:

خراسان شمالی، اولین استان زمینه ساز برگزاری راهیان نور در بستر شاد می باشد

به علت شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مراسم راهیان نور به صورت حضوری، با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی و سازمان بسیج دانش آموزی اولین استان که زمینه ساز برگزاری راهیان نور در بستر فضای مجازی و شبکه شاد خراسان شمالی بوده، تا هم استانی های عزیز بتوانند از این مراسم بهره ببرند.
خراسان شمالی، اولین استان زمینه ساز برگزاری راهیان نور در بستر شاد می باشد,خراسان شمالی+بجنورد+راهیان نور+ابوالقاسم چمن+سپاه حضرت جوادالائمه

به گزارش پایگاه خبری بجنا، ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع)، در آیین افتتاحیه راهیان نور مجازی دانش آموزی اظهار داشت: با عنایت مقام معظم رهبری، سازمان بسیج مستضعفین با هدف آشنایی دانش آموزان به ارزش های تعالی دفاع مقدس و ترویج روحیه ایمان، ایثار و از خود گذشتگی شهدای گرانقدر، طبق سنوات گذشته، بحث راهیان نور را در دستور کار داشتیم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه افزود: راهیان نور به تعبییر مقام معظم رهبری یک فناوری برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است. همچنین روایت ایثارگر یک نسل حماسه ساز است. و همچنین حلقه اتصال نسل حماسه ساز دیروز با نسل سرنوشت ساز و آینده ساز امروز و فردا می باشد. 

 وی در انتها افزود: متاسفانه به علت شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مراسم راهیان نور به صورت حضوری، با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی و سازمان بسیج دانش آموزی اولین استان که زمینه ساز برگزاری راهیان نور در بستر فضای مجازی و شبکه شاد خراسان شمالی بوده، تا هم استانی های عزیز بتوانند از این مراسم بهره ببرند.

در انتهای مراسم نیز از کتاب حاج قاسم رونمایی شد.

انتهای پیام/یزدانی

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان