آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ساعت ۱۴:۴۴
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان شمالی خبر داد:

رقابت ۱۴۵ گروه دانش‌آموزی در جشنواره طرح‌های تربیتی

 مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان شمالی گفت: مرحله شهرستانی جشنواره طرح‌های تربیتی با حضور ۱۴۵ گروه در استان برگزار شد.
 رقابت ۱۴۵ گروه دانش‌آموزی در جشنواره طرح‌های تربیتی ,

رسول افضل‌جو در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک اظهارکرد: این جشنواره در سه مقطع ابتدایی طرح شهیدعزیزاللهی و متوسطه اول طرح شهیدبهنام محمدی و متوسط دوم طرح شهید فهمیده در اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که ۱۲ تیم از خواهران و ۷ تیم از برادران به مرحله استانی راه یافتند.

وی اضافه کرد: برگزیدگان شهرستانی در ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ در سالن همایش ناحیه بجنورد با هم به رقابت پرداختند.

افضل‌جو هدف از برگزاری جشنواره طرح‌های تربیتی را ایجاد شور و نشاط در بین سرگروه‌های طرح‌های تربیتی و تقویت شبکه تربیتی بسیج دانش آموزی دانست.

وی تصریح کرد: این جشنواره تربیتی برای اولین بار است که به صورت شهرستانی و استانی و کشوری برگزار می شود که در این جشنواره ۱۴۵ گروه با حضور ۳۵۰ نفر از سرگروه‌های طرح‌های تربیتی به رقابت پرداختند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گفت: از مزیت‌های این جشنواره علاوه بر جوایز سرگروه‌ها این بود که از مدارسی که طرح و ایده تربیتی داده بودند حمایت شد.

افضل‌جو عنوان کرد: در این جشنواره تیم‌های اول تا سوم برادران و خواهران با حضور مسئولین استانی تقدیر شدند.

وی خاطرنشان‌کرد: در جشنواره استانی، تیم شهید عزیزاللهی دبستان نسترن از آشخانه به سرگروهی مریم گوهری و تیم شهید بهنام محمدی از مدرسه ولیعصر(عج) آشخانه به سرگروهی علی جهانی به عنوان نمایندگان استانی به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

افضل‌جود گفت: مرحله کشوری نیز ۲۰ الی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

انتهای خبر/گ


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان