آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ساعت ۲۰:۵۷
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌شمالی خبر داد:

هوای بارانی خراسان‌شمالی در تعطیلات عید فطر

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: سامانه جدید بارشی در راه استان است که فعالیت آن در پایان هفته سبب بارندگی در مناطق مختلف می شود و در این باره هشدار سطح نارنجی صادر شد.
هوای بارانی خراسان‌شمالی در تعطیلات عید فطر,

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» به نقل از روابط عمومی اداره هواشناسی استان، مظاهر عظیم‌زاده اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر دریافتی از ماهواره، جو پایداری با کاهش ابر، امروز و فردا در آسمان استان حاکم خواهد بود. از اواخر وقت چهارشنبه به‌تدریج با افزایش ابر روبه‌رو خواهیم بود و برای پنجشنبه ورود سامانه بارشی فعالی را به استان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: فعالیت این سامانه بارشی تا شنبه به‌صورت بارش باران، در بعضی ساعت‌ها با رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد لحظه‌ای شدید، در نقاط مستعد تگرگ، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.

به گفته عظیم‌زاده، فردا با افزایش دما روبه‌رو خواهیم بود، اما از چهارشنبه تا پایان هفته، کاهش محسوس دما را تجربه خواهیم کرد.

وی گفت: بیشینه دمای هوا برای فردا در شهرستان‌های بجنورد، بام و صفی‌آباد و شیروان ۲۶ درجه، اسفراین، راز و جرگلان و فاروج ۲۵ درجه، جاجرم، گرمه و سملقان ۲۸ درجه و شهرستان مانه نیز ۲۹ درجه پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی بیان کرد: بیشینه دمای هوا برای پنجشنبه در شهرستان‌های مانه و سملقان ۱۸ درجه، بجنورد و راز و جرگلان ۱۹ درجه، اسفراین و فاروج ۲۱ درجه، بام و صفی‌آباد، جاجرم، شیروان و گرمه ۲۲ درجه پیش‌بینی می‌شود.

انتهای خبر/د


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان