آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ساعت ۶:۲۴
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیروان اعلام کرد:

صدور ۵۸۰ جلد سند مالکیت روستایی در شیروان خراسان‌شمالی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیروان گفت: ۵۸۰ جلد سند مالکیت روستایی و شهری سال گذشته با هدف ساماندهی نظام مالکیت اراضی در این شهرستان صادر شد.
صدور ۵۸۰ جلد سند مالکیت روستایی در شیروان خراسان‌شمالی ,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از ایرنا، براتعلی احمدی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیروان اظهارکرد: از این تعداد؛ ۱۸۲ فقره شهری و ۳۹۸ جلد روستایی بوده است.

وی افزود: تاکنون ۱۵ هزار و ۴۹۴ جلد سند مالکیت روستایی و شهری در این شهرستان صادر شده که ۱۴ هزار و ۴۳۳ مورد از آن روستایی بوده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیروان گفت: تداوم صدور سند مالکیت روستایی و شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر با همکاری دستگاه های متولی از سوی این بنیاد انجام می شود.

احمدی ادامه داد: صدور اسناد مالکیت روستایی برای کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار با هدف ساماندهی نظام مالکیت اراضی واقع در بافت مسکونی روستا و امکان بهره گیری روستاییان از تهسیلات بانکی و افزایش ارزش حقوقی و اقتصادی املاک واقع در روستا به استناد برنامه چهارم و پنجم توسعه کشور اقدام می شود.

وی با اشاره به اهمیت صدور سند مالکیت روستایی و شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، یادآور شد: صدور سند برای مسکن روستایی موجب دلگرمی این اهالی برای سکونت در روستاها، رفع مشکل ضمانت بانکی آنها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها می شود.

۱۸ هزار خانوار مشتمل بر ۶۸ هزار نفر از جمعیت شیروان در مناطق روستایی این شهرستان سکونت دارند.

انتهای خبر/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان