آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ساعت ۲۰:۲۰
معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:

حضور ۲۳ ناشر در نمایشگاه قرآن کریم خراسان‌شمالی

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۱۷ ناشر استانی و ۶ ناشر از خارج استان برای حضور در چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم حضور دارند.
حضور ۲۳ ناشر در نمایشگاه قرآن کریم خراسان‌شمالی,

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس سرشته، در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: نکته‌ای که در ماه مبارک رمضان وجود دارد این است که باید باطن خودمان را پیدا کنیم و به لحاظ فردی و اجتماعی به خودمان رجوع کنیم، ما مأمور به اصلاح باطن هستیم.

وی افزود: انس با قرآن نکته دیگری است که می‌توان در ماه رمضان آن را اجرایی کرد و از لحاظ محتوایی،  تدبر و تفکر همانطور که در قرآن به کررات به آن اشاره شده است، سعی کنیم در زندگی به این‌ها مخصوصا در این ماه مبارک بپردازیم.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه قرآن، کلام خدا نور است چه ببینیم و نبینیم،  گفت: هرچه جان‌مان را در این نورانیت قرار دهیم و زندگی‌مان با قرآن انس بیشتری پیدا کند، برای سعادت دنیوی و اخروی خودمان بهتر است.

وی در ادامه از افتتاح چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) گفت و افزود: این نمایشگاه ۲۱ام اسفندماه در مصلی امام خمینی(ره) ساعت۱۹:۳۰ افتتاح می‌شود.

سرشته ادامه داد: ۳۲ غرفه شامل محصولات مکتوب، فرهنگی، البسه ایرانی‌اسلامی در این نمایشگاه دایر است.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه یک هزار و ۴۲۰ عنوان کتاب ارائه شده است، اظهار کرد: ۱۷ ناشر استانی و ۶ ناشر از خارج استان برای حضور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از ۲۱ ام الی ۲۷ام اسفندماه در ساعات ۹ الی۱۳ و ۱۹ الی ۲۳ در مصلی امام خمینی(ره) تا تخفیف ۴۰ درصد برای مردم قرآن‌دوست خراسان شمالی دایر است.

سرشته افزود: در سراسر کشور ۵۲ آیه احصا شده که تمام فعالیت‌های قرآنی مثل کتابت قرآن و کارگاه‌های هنری زنده، اجرای قصه‌های قرآنی با اجرای زنده بر مبنای همین ۵۲ آیه صورت گرفته است.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه در حواشی شهرستان سرویس‌هایی قرار داده شده است تا مردم بتوانند از این سرویس‌ها استفاده کنند برای بازدید نمایشگاه، بیان کرد: برای بازدید دانش آموزان از این نمایشگاه با مدیر کل آموزش و پرورش هماهنگ شده است که شیفت صبح این نمایشگاه مدارس و دانش آموزان بازدید کنند.

انتهای خبر/ دهقانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان