آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ساعت ۲۰:۳۹
محسن سوریان:

طلایی‌های جام پیروزی ترکیه عازم آسیایی نوجوانان می‌شوند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، اعلام کرد: کشتی‌گیرانی که در مسابقات جام پیروزی ترکیه صاحب عنوان قهرمانی شوند برای مسابقات آسیایی انتخاب خواهند شد.
 طلایی‌های جام پیروزی ترکیه عازم آسیایی نوجوانان می‌شوند,

به گزارش عصراترک، محسن سوریان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در آستانه اعزام به جام پیروزی ترکیه، اظهار کرد: خدا را شکر شرایط بچه‌ها خوب است و آخرین اردوی تیم پیش از اعزام به این مسابقات از ۱۶ اسفند به مدت ۵ روز در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود و۲۰ اسفند نیز عازم ترکیه خواهیم شد. در مجموع ۱۶ کشتی‌گیر ما عازم ترکیه می‌شوند و در ۶ وزن ۲ کشتی‌گیر را به میدان می‌فرستیم.

او ادامه داد: کشتی‌گیرانی که در ترکیه به مدال طلا برسند مستقیما برای رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب می‌شوند اما در غیر این‌صورت باید در جام بین‌المللی رحیم علی‌آبادی که از ۵ تا ۷ اردیبهشت در اردبیل برگزار می‌شود که حکم مرحله دوم و نهایی انتخابی تیم ملی را دارد به میدان بروند تا در نهایت ترکیب تیم اعزامی به مسابقات آسیایی بسته شود. بعد از جام علی آبادی، ۳ مرحله اردو تا زمان اعزام به آسیایی خواهیم داشت و بعد از مسابقات آسیایی نیز در فاصله یک ماه و نیم ۳ مرحله اردو تا اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان برگزار می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، درباره وضعیت امکانات اردوهای تیم ملی نوجوانان در شهرهای مختلف، اظهار کرد: ما تاکنون ۴ مرحله اردو در سیرجان، قم، کرمان و شهرری برگزار کردیم. استان‌های میزبان در حد توانی که داشتند امکانات مورد نیاز را فراهم کردند و جا دارد از آن‌ها تشکر کنم.

وی درباره وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، گفت: شرایط کشتی فرنگی نوجوانان نسبت به ۲ سال گذشته ضعیف‌تر شده اما امسال فرصت خوبی در اختیار داریم و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه ممکن را در آسیایی و جهانی رقم بزنیم.

سوریان درباره مصدومان تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، خاطرنشان کرد: فقط علیرضا محمد حسینی، کشتی‌گیر خوب ما در وزن ۸۰ کیلوگرم، چندی پیش در روز نخست اردوی قم دچار آسیب‌دیدگی شد اما خدا را شکر پس از مدت کمی دوری به تمرینات تیم ملی بازگشت و در حال حاضر نیز شرایط بسیار خوبی دارد. او نیز در ترکیب نفرات اعزامی به ترکیه است و مشکلی بابت حضور در این مسابقات ندارد.

وی درباره گرفتن میزبانی مسابقات نوجوانان جهان از آرژانتین و سپردن آن به اردن، گفت: این موضوع خیلی به نفع ما خواهد بود چرا که دیگر بعد مسافت خیلی زیاد و به هم خوردن ساعت بدن کشتی‌گیران را نخواهیم داشت. ما اگر می خواستیم به آرژانتین برویم باید حداقل یک هفته زودتر اعزام می شدیم اما برای اردن چنین مشکلی را نخواهیم داشت.

انتهای پیام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان