آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ساعت ۲۲:۱۱
رئیس ستاد انتخابات استان:

انتخابات خراسان‌شمالی بدون مشکل در حال برگزاری است

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: از ساعات آغازین رای گیری در استان با شور و نشاط و بدون هیچ گونه مشکلی در حال انجام است.
انتخابات خراسان‌شمالی بدون مشکل در حال برگزاری است,

حسن ناهیدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد: در ساعات آغازین رأی‌گیری حضور مردان و بانوان در شعب اخذ رأی چشمگیر است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی بیان کرد: از ساعات آغازین رأی گیری در استان با شور و نشاط و بدون هیچ گونه مشکلی در حال انجام است.

وی افزود: تا این لحظه از رأی گیری ۴۹ درصد از بانوان واجد شرایط اخذ رای در استان،  آراء خود را به صندوق‌های اخذ رای انداخته‌اند و این رقم نسبت به ساعاتی قبل، سیر صعودی دارد .

ناهیدی نقش بانوان در تمام عرصه‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: تا این لحظه حضور و مشارکت بانوان، بالاتر از دوره‌های گذشته بوده است که این امر احساس مسئولیت بالای این قشر را می‌رساند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار داشت: انتخابات در یک هزار و ۵۸۰ نقطه از استان و با حضور ۱۸ هزار نفر از عوامل رأی‌گیری انجام می‌شود. 

ناهیدی تصریح کرد: برای احراز هویت فقط یکی از مدارک پنج گانه مورد نیاز است و تاکنون بیشترین مدرک ارائه شده برای احراز هویت، کارت ملی بوده است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی ادامه داد: امروز هر چه قدر میزان مشارکت مردم در صحنه انتخابات بیشتر باشد ثبات، امنیت و اقتدار ملی در کشور افزایش می‌یابد.

مصاحبه از: هدیه دهقانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان