آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ساعت ۲۱:۲۲
اجتماع بزرگ رای اولی ها

نگاه جهان به جوانان ایرانی است

وزیر کشور با بیان اینکه جهان به نقش‌آفرینی جوانان چشم دوخته است، گفت: رای اولی ها با عمل به مسئولیت سیاسی اجتماعی خود، جهان را متحیر و نقطه آغاز حرکت ملت بزرگ ایران برای ساخت تمدن نوین اسلامی خواهند بود.
نگاه جهان به جوانان ایرانی است,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک احمد وحیدی روز سه شنبه در اجتماع بزرگ رای اولی ها که در تالار وزارت کشور برگزار شد، افزود: شما جوانان عزیز با قلب پاک، صداقت، صفا و مسئولیت پذیری، برای همه جوانان الگو هستید همانگونه که پیش تر، جوانانی هم سن و سال شما در مقابل چشمان حیرت زده دنیا جنگیدند و پیروزی را به ارمغان آوردند.

وزیر کشور ادامه داد: جهان به نقش‌آفرینی بزرگ جوانان ما در صحنه نگاه می کند.

وحیدی با یادآوری خودسوزی یک نظامی آمریکایی در اعتراض به نسل کشی صهیونیست ها در غزه، بر فراگیر شدن روزافزون روح عدالت خواهی در  جهان اشاره کرد و گفت: دنیا بیش از هر زمان دیگری تشنه عدالت است و ما معتقدیم روز به روز به ظهور حضرت بقیة الله (عج) نزدیک تر می شویم و ملت ایران با تکیه بر جوانان خود، ندای عدالتخواهی را در دنیا به صدا در آورده است.

وی تصریح کرد: امروز در آستانه انتخابات، این ندای عدالتخواهانه است که همگان را به پای صندوق های رای فرامی خواند و این پیام بزرگ انقلاب است.

وزیر کشور با بیان اینکه ترسیم صحنه سیاسی جدید کشور به دست رای اولی ها است، ابراز کرد: شما جوانان نه تنها برای یک ملت بلکه برای همه ملت های آزادی خواه، تصمیم گیری خواهید کرد و باید با تشویق دیگران نیز، به جنبش بزرگ عدالت خواهانه کمک کنید.

وحیدی، با اشاره به پیوند اعیاد شعبانیه و میلاد امام عصر (عج) با روزهای انتخابات خاطرنشان کرد: شما نشان خواهید داد به مسئولیت خود عمل می کنید و این نقطه آغاز حرکت جدید عظیم ملت ایران برای ساخت تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

وزیر کشور ادامه داد: ایران را آن گونه بسازید که جایگاه برتر آن را در دنیا به تحقق برساند؛ این صحنه جشن تکلیف سیاسی شما عزیزان در راه اقتدار ایران عزیز است و این تولد دوباره را به شما تبریک می گویم.   

انتهای خبر/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان