آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ساعت ۲۰:۱۳
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی:

راهیابی ۸ اثر هنرمندان صنایع‌دستی خراسان شمالی به هشتمین جشنواره صنایع‌دستی فجر

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی از راهیابی هشت اثر از هشت هنرمند و صنعتگر صنایع‌دستی و استان به هشتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر با عنوان «سرو سیمین ۸» خبر داد.
راهیابی ۸ اثر هنرمندان صنایع‌دستی خراسان شمالی به هشتمین جشنواره صنایع‌دستی فجر,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، پروانه کلاته با اعلام این خبر گفت: هشت اثر از آثار هشت هنرمند فعال استان در عرصه صنایع‌دستی در این جشنواره پذیرفته شده که آثارشان به همراه سایر هنرمندان کشور از ۲۷ بهمن‌ماه لغایت اول اسفندماه سال جاری در نمایشگاه جشنواره مذکور در برج آزادی تهران در معرض دید عموم قرار گرفت.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی افزود: آثار راه‌یافته استان به هشتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر در رشته‌های سوزن‌دوزی، دست‌بافت‌های داری، نساجی سنتی، قالی دورو ابریشم، سازهای سنتی و معرق چوب است.

کلاته خاطرنشان کرد: هشتمین جشنواره صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر با عنوان «سرو سیمین ۸» از ۲۷ بهمن‌ماه تا یکم اسفند برگزار شد و مراسم اختتامیه آن عصر اول اسفندماه سال جاری با حضور مقامات و مسئولان، استادکاران شاخص استان‌های کشور در محل سالن اجتماعات برج میلاد تهران برگزار شد.

انتهای خبر/ص


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان