آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ساعت ۱۶:۳۵
جامعه اهل سنت خراسان‌شمالی:

زنان خراسان شمالی با میدان‌داری خود در انتخابات حماسه می‌آفرینند

یکی از فعالان فرهنگی و اجتماعی جامعه اهل سنت خراسان شمالی گفت: زنان خراسان شمالی با میدان‌داری خود در انتخابات، حماسه می‌آفرینند.
زنان خراسان شمالی با میدان‌داری خود در انتخابات حماسه می‌آفرینند,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از ایسنا، افسانه حمیدی  اظهار کرد: زنان، یکی از گروه‌های جامعه هستند که می‌توانند با حضورشان، نقش موثری ایفا کنند.

وی ادامه داد: هدف دشمن، خانواده و جایگاه زنان است و می‌خواهد این نقش بسیار مهم را در جامعه ما متزلزل کند و زنان را به‌سوی فعالیت‌های اقتصادی و ابزارسازی سوق دهد، این در حالی است که زنان در جمهوری اسلامی ایران با حفظ جایگاه خود در همه عرصه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند.

حمیدی تاکید کرد: امروز زنان می‌دانند که مشارکت در همه امور، یکی از مولفه‌های توسعه‌یافتگی است و یکی از اموری که می‌توانند در آن مشارکت کنند، انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات قرار داریم و وظیفه زنان سنگین‌تر از بقیه افراد جامعه است، بیان کرد: زن خانواده باید نامزد اصلح را شناسایی و آن را برای اعضا و فرزندان خانواده تشریح کند تا نماینده‌ای مدیر، مدبر، متخصص و ... روانه مجلس شود که در این صورت زمینه توسعه‌یافتگی و پیشرفت کشور فراهم خواهد شد.

حمیدی با اشاره به انتظارهای زنان اهل سنت از نماینده مجلس آینده، گفت: یکی از انتظارهای زنان اهل سنت، تصویب قوانینی برای ایجاد فرصت‌های برابر و براساس شایسته‌سالاری است. به‌عنوان مثال، اشتغال یکی از مشکلاتی است که زنان و دختران اهل سنت با آن مواجه‌اند و درخواست داریم قوانینی مصوب شود که این مشکل رفع شود.

حمیدی تاکید کرد: زنان اهل سنت خراسان شمالی جزو اقشاری هستند که فعالیت‌های مشاغل خانگی زیادی دارند و درخواست تصویب قوانینی برای حمایت از آن‌ها و زنان کارآفرین برای ادامه مشاغل و بازارهای بهتر را دارند.

انتهای خبر 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان