آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ - ساعت ۱۷:۱۸
استاندار خراسان شمالی:

 اقتدار جمهوری اسلامی نتیجه رشادت‌های شهدا و جانبازان است

استاندار خراسان شمالی بجنورد گفت: ایران قوی و پایدار ره‌آورد رشادت‌های تک‌تک جانبازان و شهیدان و مقاومت در برابر دشمنان  است.
 اقتدار جمهوری اسلامی نتیجه رشادت‌های شهدا و جانبازان است,

به گزارش عصر اترک، محمدرضا حسین‌نژاد شب گذشته در جشن ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و گرامیداشت روز جانباز در حسینیه قمر بنی‌هاشم جانبازان اظهار داشت: رشادت‌ها و ولایت‌مداری جانبازان و شهدا همواره الگو و درسی بزرگ برای همه جامعه و یک برگ زرین در تاریخ است.

حسین‌نژاد با تأکید بر اینکه زحمات و ازخودگذشتگی‌های جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های آنها به‌هیچ‌وجه با زبان قابل‌بیان نیست، افزود: ما به این بزرگ‌مردان افتخار می‌کنیم و جمهوری اسلامی ايران جایگاه واقعی خود را با رشادت‌های آنان پیدا کرد.

استاندار خراسان شمالی گفت: امروز که ایران در زمینه نظامی علمی، تکنولوژی و... سرآمد شده، دشمنان علیه ملت و کشور فتنه‌های مختلف رقم می‌زنند.

حسین‌نژاد افزود: ۲۲ بهمن شاهد افتخار و خلق حماسه در جای‌جای کشور و به‌ویژه در خراسان شمالی بودیم و این نامیدی دشمن را رقم می‌زند. 

استاندار خراسان شمالی ضمن اشاره به اینکه مردم ولایت‌مدار خراسان شمالی بار دیگر از روی خلوص در انتخابات حضور قوی خواهند داشت، افزود: همین ولایت‌مداری و رشادت‌ها در ۱۱ اسفند در

استان تکرار خواهد شد و بار دیگر تمام اقشار با صمیمیت در کنار هم با حضور حداکثری با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت خواهند کرد.  

حسین‌نژاد که خود از جانبازان دفاع مقدس است، افزود: جانبازان در دوران دفاع مقدس و هم بعد از دفاع مقدس برای جامعه الگو هستند و همین اعتقاد و ولایت‌مداری سبب حفظ و پیروزی و دوام جمهوری اسلامی شده است. 

انتهای خبر/گ


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان