آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ - ساعت ۱۷:۵۶

حاجی‌بابایی: مشارکت بیشتر در انتخابات اقتدار ملی را افزایش می‌دهد

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: یکی از مهمترین ارکان اقتدار جمهوری اسلامی ایران حضور مردم در انتخابات است و هر میزان این مشارکت گسترده‌تر باشد اقتدار ملت افزایش پیدا می‌کند.
حاجی‌بابایی: مشارکت بیشتر در انتخابات اقتدار ملی را افزایش می‌دهد,

به گزارش عصراترک، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات و تأکید مقام معظم رهبری به این مهم، گفت: یکی از مهمترین ارکان اقتدار جمهوری اسلامی ایران حضور مردم در انتخابات است و هر میزان این مشارکت گسترده‌تر باشد اقتدار ملت افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه افزایش اقتدار ملی سبب افزایش امنیت ملی می‌شود، افزود: افزایش امنیت ملی سبب افزایش فرهنگ و نظام اجتماعی می‌شود به گونه‌ای که مشکلات به شیوه بهتر حل خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات  با اشاره به اینکه حل مشکلات کشور به شیوه بهتر سبب افزایش تعامل بین‌المللی با جمهوری اسلامی می‌شود، عنوان کرد: در افزایش تعامل بین‌المللی دشمنی‌ها، نقشه‌کشی‌‌ها و توطئه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران کاهش پیدا می‌کند.

حاجی بابایی اظهار کرد: دولت، مجلس و به طور کلی نظام جمهوری اسلامی ایران با افزایش اقتدار، امنیت، تعامل بین‌المللی موقعیت ویژه‌ای پیدا خواهد کرد و قادر  به حل مشکلات به شیوه راحت‌تر خواهند بود.

وی  با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات از مهمترین دلایل تأثیر گذاری بر امور کشور است، ادامه داد: حضور حداکثری مردم در بحث تورم، گرانی، سرمایه گذاری، صادرات و واردات تأثیرگذار است به همین سبب دشمن تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم انجام می‌دهد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات  تأکید کرد: دشمنان به شکل‌ها و شیوه‌های گوناگون در حال طراحی برای جلوگیری از حضور گسترده مردم در انتخابات هستند. آنها قصد دارند که با عدم حضور مردم برای جمهوری اسلامی ایران به جای اقتدار، ضعف ایجاد کنند اقتصاد کشور را با مشکل روبرو کنند و با ایجاد توطئه از آن ضعف برای دست درازی به کشور استفاده کنند اما همیشه با شکست مواجه می‌شوند.

 حاجی بابایی تصریح کرد:  برای اینکه حضور گسترده مردم را در این مهم،  انتخابات پیش‌رو داشته باشیم باید دولت، مجلس و تمام نهادها با مردم صادق و گرمتر  باشند. مسائل را صادقانه با مردم  بیان کنند.

وی تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نیاز به حضور حداکثری کاندیدا دارد ما باید سعی کنیم تا جایی که ممکن است کاندیداهای متنوع با سلایق گوناگون در انتخابات داشته باشیم. افرادی که می‌توانند حضور و مشارکت حداکثری را بهتر معنا کنند. با ایجاد شرایط از آنها استفاده شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، افزود: حرف اول و آخر ما در انتخابات حضور گسترده مردم است. مسئولان باید با مردم صحبت کنند. تمام امکانات خود را برای رفع مشکلات مردم به کار بگیرند و شرایط را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مهیا‌تر کنند.

حاجی بابایی یادآور شد: مردم ما امروز در یک جایگاه ویژه از بینش رسیده‌اند که با شعار، حرفهای تند، بی حساب و کتاب و تخریب هر گز تاثیر نمی‌پذیرند. امروز مردم ما به یک واقع بینی رسیدند که از انسانهایی که صاحب فکر، اندیشه و کار آمد هستند تاثیر می‌پذیرند.

وی با اشاره به رقابت بین کاندیدا، خاطر نشان کرد: رقابت باید یک رقابت سالم، برنامه محور و کار محور باشد که پیامد نوید بخشی برای مردم را بیشتر کند گروه‌ها به جای تخریب یک‌دیگر باید با سلامت رفتاری، گفتاری، کرداری در صدد رفع مشکلات مردم باشند و با مردم تعامل داشته باشند.

 پایان پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان