آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ساعت ۱۸:۲۳
استاندار خراسان شمالی:

توجه به رای اولی‌ها در اولویت کار مدارس باشد

استاندار خراسان شمالی گفت: توجه به رای اولی‌ها در اولویت باشد و برنامه ریزی در مدارس به گونه‌ای باشد که حضور حداکثری را پای صندوق‌های رای داشته باشیم.
توجه به رای اولی‌ها در اولویت کار مدارس باشد,

به گزارش عصراترک، محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی، صبح امروز در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: در خصوص بازماندگان از تحصیل اقدامات مناسبی انجام شده اما قطعا با استفاده از توان فرمانداران می‌توان کار را به خوبی پیش برد.

وی ادامه داد: ثبت احوال در اسامی و حیات دانش آموزان بازمانده از تحصیل آمارها را به صورت کامل ارائه دهد، زیرا موضوع بسیار پراهمیت است.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه بحث دانش و پایه و اساس آن از آموزش و پرورش آغاز می‌شود، ابراز داشت: بنابراین به این قسمت باید اهمیت ویژه‌ای داده شود.

حسین نژاد گفت: امید است با همدلی بین دستگاه‌ها سریع‌تر نسبت به شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل اقدام شود و دستگاه‌های مرتبط همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

وی افزود: تاکید بر این است اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت جدی گرفته شود و در داخل مدارس به دنبال پخش فیلم‌های حماسی برای دانش آموزان باشند و گمان نشود این زمان باعث از دست رفتن فرصت کلاس‌های درسی می‌شود.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه با توجه به در پیش بودن انتخابات، توجه به رای اولی‌ها در اولویت باشد، گفت: برنامه ریزی در مدارس به گونه‌ای باشد که حتی افرادی که به سن رای نرسیده‌اند با راه انداختن پویش‌هایی در موضوع پویش انتخابات بتوانند خانواده‌ها یشان را جذب کنند و حضور حداکثری را پای صندوق‌های رای داشته باشیم.

انتهای خبر/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان